NA's. Met een honkbalknuppel in de auto naar Axel om mijn pakketjes terug te halen.

Gezien de topic titel had ik tomatenpuree verwacht. Wie niet dan?

1 like

Wat een oetl*l.
Knap dat je ze hebt opgespoord!

1 like

Eerst beschadigd bij Hermes, Duitsland, en terug naar de afzender (ik). Daarna een maand wachten tot PostNL onderzoek gaat doen… Blijkt het pakket opengemaakt te zijn en níet retour te komen waardoor PostNL de zaak bij Hermes navraagt.
Verkoopbewijsstukken, brief koper, foto pakketje etc. gestuurd en nu al een paar weken wachten op de beslissing.
Enige pluspunt tot nu toe is een vast aanspreekpunt bij PostNL; deze mevrouw is ongerust en houdt me wekelijks telefonisch en per mail op de hoogte.
Komende week hopelijk een positief bericht.

Gaat btw om €1700,00..
Gelukkig is het uiteindelijk bij jou goedgekomen :partying_face:.

2 likes

Wat een verhaal , toch gefeliciteerd

1 like

Wat een prachtig verhaal en top geschreven! Ik heb er serieus van genoten. Dankjewel!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Applaus. En gefeliciteerd met je NA’en.

1 like

Geweldig dit. Dank je wel. Zag van de week de ‘wiedergutmachungsschnitzel’ echt zo tijdloos…

Heerlijk

Chris. Wat had ik gezegd over halve liters ?

Frustrerend … je hebt gedaan wat je kon. Wel je geld teruggekregen?

1 like

Hahahah hardop gelachen😂

1 like

Kostelijk, wat een story!
Geniet van de 2 prachtige horloges, gaat volgens mij wel lukken.:wink:

1 like

Nooit meer dan één. :slight_smile: Whisky is een mooie bier-vervanger.

Eerlijk gezegd was er geen drank in het spel. M’n vrouw was zich met me aan het bemoeien terwijl ik dat probeerde te tikken. En nee. Niet op die manier. :rofl: :rofl:

2 likes

Nope, ondanks camerabeelden gewoon bezorgd volgens DHL en Catawiki want er staat een krabbel onder. Om gek van te worden

1 like

Die van mij was ook getekend door de man in Axel. En verder niets doen. Terwijl mijn adres erop staat. Wellicht nog eens een belletje aan wagen? Of ben je er echt klaar mee?

Heb je de verzender al aansprakelijk gesteld? Ik neem aan dat die de bezorgdiensten heeft uitgezocht? Hij is dan ook verantwoordelijk voor het verzenden en juist aanbieden. Hij moet dan in de pen klimmen bij DHL om hen aansprakelijk te stellen, want hij is de klant.

Wel ellende als je dit juridisch zou moeten uitvechten. Heb je een juridische bijstandsverzekering?

1 like

:grin::beers::tumbler_glass::joy::+1:

2 likes

Dit verhaal verdient een Climerick:

Brodie had een verloren zending,
Met de ene na de andere wending
Geen massage was de druppel,
Dus pakte hij zijn harde knuppel
Naar Axel voor een happy ending

22 likes

:joy::+1:

2 likes

I know @Sandy maar zoals al aangegeven ben ik allergisch voor negativiteit. Jammer dit. Afschrijven en door naar de volgende NA.

2 likes

Fantastisch. Dank je Clim🙌🏻

2 likes