National Electric watch cleaning machine - before vs. after

Top resultaat, kan je trots op zijn! :+1:

Gaaf project met :ok_hand: uitvoering.

Echt prachtig gedaan!

Prachtig gedaan!

Heel knap, ziet er weer uit als nieuw. Hier ga je hopelijk veel plezier aan beleven.

Top gedaan en weer (beter dan) ‘als nieuw’. En ook mooi verslagen. I take my hat off :+1: :+1:

Heel mooi werkstuk! Prachtig gedaan.

Waauw, wat een project.
Klasse werk :+1: :+1: :+1:

“Godnondeju” (Brabants :slight_smile:) dit heb je echt geweldig gedaan!! Prachtig

1 like

Prachtig gedaan, petje af.

Dank voor alle reacties! Ik zal proberen binnenkort écht horloge topic te plaatsen waarin deze ook voorkomt :wink:

1 like

Wij allen kijken daar echt naar uit, je gaat ons verrassen denk ik

Prachtig gedaan !
Hele klus maar dan heb je ok wel wat.

Heel mooi opgeknapt. Heb mijn elma destijds ook uit elkaar gehad omdat hij niet goed werkte, maar ik heb het bij functioneel opknappen gelaten dus de mijne ziet er nog steeds “gebruikt” uit. :grin:

Veel plezier met de machine en dank voor het delen van dit mooie verslag :+1:

Prachtig gedaan. Zo heb je tenminste wel eer van je werk.
En je zult zien dat je horlogeprojecten nu ook beter uit de verf komen (om het woord verf nog maar eens te gebruiken :wink:)

1 like

Wow! Mooi werk hoor!

Ik wil dit Topic graag nog even uppen. Een fantastische restauratie van een zeldzame reinigingsmachine. Velen van jullie kennen de Elma wel maar dit is echt een top bijdrage in een Forum voor horlogeliefhebbers (imho). Hulde @Mucrup

1 like

Wat mooi om te zien hoeveel liefde er in dit apparaat gestopt is, petje af hoor :ok_hand:t2:

En heel veel “cleaning” plezier van deze prachtige machine :+1:t2:

Respect !

Prachtig werk !

wat een heerlijke liefhebbers heb je hier toch :+1: eigenlijk een apparaat willen hebben dat je weinig gebruikt en er dus niet teveel aan willen uitgeven, om vervolgens een kompleet verwaarloosd apparaat uit de as doen herrijzen :clap: middels noeste arbeid en slim repareren.
Chappeau :ok_hand: