Die van katoen zijn echt een aanrader. Ik vind ze er nog mooier uitzien dan de geribbelde versie, en daarnaast zijn ze zachter en comfortabeler.
Overigens, de site is weer online.
Die van katoen zijn echt een aanrader. Ik vind ze er nog mooier uitzien dan de geribbelde versie, en daarnaast zijn ze zachter en comfortabeler.
Overigens, de site is weer online.
Niet hier.
We geven de afdeling IT de schuld van het falen en vertrouwen erop dat het probleem vanzelf voorbij gaat
Dat geloof ik wel. Ik vind dat stugge van de geribbelde juist wel fijn omdat het flapje daardoor gemakkelijker tussen de keepers te frotten is.
Goed punt, ik had er nooit bij stilgestaan, maar je hebt gelijk en nu ga ik me er waarschijnlijk ook aan ergeren.
Die heeft hij inderdaad.
De geribbelde bandjes zijn voor mijn pols met te klein. Krijg net het puntje vd band gevouwen.
Hoe heeft dat uitschot dat in hemelsnaam kunnen registreren?
Ik kan niet begrijpen dat dat ook in Europa doorgang heeft gevonden.
Overbelaste diensten reiken alles uit na maximum 2 minuten onderzoek en wachten tot er iemand gaat roepen. Overal hetzelfde.
Ja en nee. Want als ze zich als Europees bedrijf alsnog richt op de Amerikaanse consumenten, dan kan IWM gewoon haar gang gaan. In de screenshot van het bedrag waren dollars te zien, dus dat kan al een indicatie zijn dat ze zich richten op Amerikaans publiek… Waarom zouden ze immers dollars gebruiken voor Europeanen?
Als ik haar was zou ik gebruik van dollars mijden en aangeven dat ze niet meer levert aan de VS. Dan raakt ze weliswaar een deel van t publiek kwijt, maar dan blijft de website tenminste in de lucht. Als IWM blijft doorgaan, dan moet ze maar ff een trademark attorney inschakelen.
Omega kan trouwens afspraken hebben met IWM.
Yep, zou best goed kunnen.
Een groot gedeelte van haar omzet komt uit de VS. Zou echt zuur zijn.
Ja dat is wel zuur. Vind dat IWM wel te ver gaat, want ze gebruikt de term NATO niet eens meer.
Klopt het dat IWM zelf een ‘going concern’ moet zijn om schade door de inbreuk van alle anderen die het woord NATO gebruiken te beschermen?
Als ik kijk naar wat IWM aan eigen verkoopactiviteiten heeft dan is dat echt windowdressing.
Zijn eigen website is 100% marketinggeblaat, de webshop kun je pas in als je member wordt en de meeste content ontbreekt (geen retour voorwaarden).
Populair is hij niet:
Wat bedoel je precies met going concern?
Zolang ze NATO zelf ook gebruiken als merk (lees: ze verkopen bandjes onder die naam) dan kunnen ze wapperen met hun merkje. Zouden ze stoppen met gebruik en daarbij dus geen bandjes meer verkopen, dan kan iemand anders hun merk laten cancellen
Going concern = actief bedrijf.
Thx. Dat is de reden dat IWM voor de bühne iets van activiteit heeft.
Via een Europese firma. Heeft ook een aantal patenten in het Verenigd Koninkrijk.
Wat mij is opgevallen is dat het trademark op de site weg is, vorig jaar stond het bij nato wel.
Met NATO is het IWM blijkbaar gelukt. De registeatie van Bund, Perlon en G10 als zijn handelsmerk is mislukt blijkbaar.