Nautilus killer? (A. Lange & Söhne Odysseus)

Ik ben er ook wel over te spreken. Vind de band eigenlijk ook wel mooi. Alleen wat te breed bij de kast. En 29K is vrij veel geld.

2 likes

Ik vind hem erg mooi. Mooier dan een IWC ingenieur.
Of ik hem 28000 Euro mooi vind, is een ander verhaal. Dat verhaaltje gaat over prioriteiten, een boze echtgenoot, auto die versleten is en dergelijke.

4 likes

Dit inderdaad exact. Behalve “vrij”, zet daar maar “heel” :rofl:

1 like

Tis een boel geld, maar biedt wel meer dan time komt natuurlijk. Deze datum- en dagaanduiding is vrij complex lijkt mij.

2 likes

Beter uurwerk dan de Nautilus m.i. qua afwerking, techniek enz.
De bracelet kan me niet echt bekoren. Ik heb ook wat commentaren lezen dat het een gemiste kans is dat de bracelet niet geintegreerd is. M.i. geeft deze optie nog mogelijkheden voor een rubberstrap. Lijkt me mooi of zelf als dresswatch met krok strap.
Verder mooie wijzerplaat met goede symmetrie. Maar voor 28800 koop je preowned een platina PP world time en bijna een Datograph

1 like
1 like

Wat spreekt die gozer slecht Engels zeg. Enorme Hollander. Snap dat hij hoofd productontwikkeling is, maar dit draagt niet echt bij aan de ontvangst van dit model.

3 likes

Ik vind alles behalve het uurwerk lelijk aan dat ding. Echt alles. Maar nu ben ik nog nooit warm of koud geworden van Lange.

Dan liever een Nautilus, ook al vind ik die ook niet tof. :grin:

Exact wat je niet wilt in een sporthorloge. :grin:

1 like

But the poespies is wery nijs.

Wel toepasselijk dat hij ‘with’ constant vervangt voor WIS.

2 likes

Als ik de foto van dhr Lange bekijk, is ie aan zijn broek te zien behoorlijk gekrompen :sunglasses:

Ze maken ook pracht horloges :slight_smile:

2 likes

Ik vind het vooral apart dat hij praat over een geintegreerde band, terwijl het zo te zien gewoon een band met normale endlinks is :thinking::thinking:

2 likes

Ja en zijn 150 meter waterproof.

Blijkbaar heb ik een poor poor man’s Nautilus. Dwz de wijzerplaat is goed gejat ipv slecht bedacht.

Heb de linker laatst gepast bij Schaap op de PC. Mooie afwerking ten spijt vond ik hem saai, behalve de achterkant. En te klein op een 17cm pols.

Wat? Hoe dan? :joy::joy::joy:

3 likes

Wat is er dan bagger aan Maurice Lacroix ? Het is mijn merk niet maar waarom is het bagger ?

1 like

Vroegâh maakte ML veel doublé-meuk met quartz uurwerkjes. Die prut was na een paar jaar versleten en zag er dan niet meer uit. ML maakt ook uitstekende horloges en heeft een mooie serie gemaakt met historische uurwerkjes.

Hoe dan?

Once you go curry, you don’t have to worry.

1 like

Als er een antwoord komt, besef dan wel dat het komt van iemand die de Sternglass Naos plugde als een verrassend tof horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Niet te serieus nemen is mijn advies. @RLC: het filmpje was wel genieten! On secund sot Ai doont zink zie Odissieos vill Bie a soeksés

2 likes