Nautilus versus Aquanaut

Boeiend filmpje vind ik.

Ik wou echt dat ik ze kon kopen.

4 likes

Gewoon je huis verkopen en in een kartonnen doos gaan wonen. :+1:

2 likes

Ik ook Marijn. Voordat ik ooit in het echt een Aquanaut had gezien zei ik dat het een wereldbol op een autoband was. Tot ik er eentje omhad, ik moest mijn kwijl er bijna afpoetsen.

Het was wel de rosé Aquanaut, prachtig!

3 likes

Blijven schitterende horloges. Van de Aquanaut modellen vind ik met name de travel time variant erg mooi.

10 likes

Niet voor mij relevant :sweat_smile:, maar interesse … zit op die aquanaut net zo’n lange wachttijd als de nautilus? (En kom je überhaupt bij de ad voor zo’n ding in aanmerking)

Volgens mij is het vergelijkbaar met de situatie bij Rolex met de Pepsi en Daytona (lang en langer, maar eigenlijk helemaal niet verkrijgbaar).

1 like

Dus als ik het goed begrijp is die aquanaut nog best aan de maat. 52mm tussen uiteinden rubber

Nou dan neem ik die wel niet.

Ik vind de Aquanaut op ongeveer alle punten mooier, maar om het helemaal af te maken had hij eigenlijk ook een mooie stalen band moeten hebben. (de huidige versie is echt niks)

1 like

In het filmpje laten ze heel mooi de afwerking van de stalen band zien. Prachtig!:heart_eyes:

Er is/was ook een 38mm Aquanaut.

1 like

Opgelost! :wink:

3 likes

Ik ben niet overtuigd (maar ik ben helaas ook niet de doelgroep :slight_smile: )

1 like

Ik ook niet hoor, op rubber is hij verreweg het mooist. Op staal is hij ineens minder strak.
Van beide modellen heeft de Nautilus voor mij wel de voorkeur.

Ik vond de Aquanaut eerst maar een raar ding. Na een paar filmpjes te hebben gezien (waaronder TW2 met John Mayer) vind ik hem echt schitterend. Verslaat ook met gemak de Nautilus voor mij.

Het hadden no dates moeten zijn.
Serieus, ik vind ze beide mooi maar ik stoor mij enorm aan de datum bij beide.

Dus, Nope.(gelukkig maar)

1 like