Navraag over Hulk

Is dit, op basis van wat jullie kunnen zien, een echte Hulk? AUB?
Ze voelde lichter aan dan mijn Omega en ik vond de lume pip ook raar, maar het is de eerste maal dat ik zo een Rolex in mijn handen had.

Alstublieft en succes met vergelijken

4 likes

Die linker is n echte?

2 likes

Zeg jij het maar

2 likes

Ja, ja. Ik kan ook vergelijken met foto’s. Dank u. Ik zie niets.

Maar je hebt hier experten die met 1 oogopslag op een foto al x punten kunnen aanhalen. Die hun hulp zoek ik.

1 like

Ahhh zo, @HanDavinci bent u vrij vandaag of heb je even?

2 likes

Ik heb mijn mening al klaarliggen, maar zonder een alsjeblieft heb ik toch echt betere dingen te doen. :nail_care:t2:

20 likes

Fixed it.

Is dit, op basis van wat jullie kunnen zien, een echte Hulk? AUB?

1 like

Ik zeg nep. Maar
Eigenlijk is het onmogelijk om het goed in te schatten.

Wat is de achtergrond van de vraag eigenlijk?

Kan je hem es wegen ? Misschien geeft dat al een redelijk objectieve indicatie ?

Gekke 5 bij de 50…… onder meer

1 like

Vriend van een vriend had die aan op een feestje.

Hij weet dat ik horloge minded ben, hij is zeker in staat om een Rolex te kopen, maar is ook niet te beroerd om me te “testen”. Ik heb zo weinig ervaring met Rolex, maar deze voelde niet correct aan.
Maar het heeft geen gevolg, het is niet dat ik ze zou kopen, verkopen, geerfd heb of cadeau kreeg.

Pff

Ik weet genoeg :joy:

1 like

Ik zou me niet zo druk maken of de Rolex van een vriend van een vriend fake dan wel echt is en lekker weekend gaan vieren.

17 likes

Ik ben niet een van de experten, maar toch meen ik dat deze inderdaad wel eens nep zou kunnen zijn.

Waarom?

• print op de plaat lijkt me niet zo scherp
  • de bezel insert lijkt niet helemaal goed aan te sluiten / beetje scheef te zitten
  • statistisch gezien zijn ze eigenlijk altijd nep, wanneer dit soort vragen hier gesteld worden :joy:

Ben benieuwd hoe ver ik er naast zit.

5 likes

De vloer is wel lekker scherp

34 likes

Ja, jammer dat het geen visgraat is

3 likes

Neen, dat is het tafelkleed.
:smirk:

Maar ik snap je punt.
Het was ook tussen de aperitief en het voorgerecht.

2 likes