Navraag over Hulk

So dan, ja zie het nu ook.

Heb je fotos waar men scherpstelt op horloge? Dat zou echt enorm helpen.

2 likes

Zo naast elkaar zie je inderdaad wel duidelijk dat die linker nep is :nerd_face:

2 likes

Of niet, het lijken wel ovalen wijzers. Zo wazig zijn die foto`s.

Weet je wat het probleem is, ik ken wat van die gastjes die nog thuiswonend zijn en op 25 jarige leeftijd hun eerste baan krijgen. Zover niks mis mee alleen belonen ze zichzelf met een nep rolex en doen alsof het een echte is. Dan gaan ze onderling ruzie maken of en welk horloge echt is en sturen ze mij zulke foto’s. Waarom stellen ze niet scherp op het horloge?

8 likes

Ligt het aan mij of staat er geen rolexrolexrolexrolex in de rand binnen boven de wijzerplaat. Kan de hoek icm de kwaliteit van de foto zijn.

Dit was gisteren en dat was alles qua foto’s.

Laten we het erbij houden, als ik hem volgend jaar nog eens zie zal ik het wel horen.

Zijn opmerking dat het uit 2002 kwam leek me al raar en dan de andere dingen zoals de bezel.

Maar ik ga dit niet meer doen. Foto’s met een eenvoudige smartphone maken en om jullie mening vragen. Lukt toch niet en ik die dacht dat ze redelijk duidelijk waren, met een SMP als referentie er naast. Nope dus

3 likes

Top effe scherp stellen op wijzerplaat van de rolex dan wel :muscle: trouwens @HanDavinci vergeet jij niet iets?

2 likes

Dat is zo, fake meestal ondiep of geen rehaut

Ik geloof het niet.

3 likes

Alleen als een horloge duidelijk nep is kan je dat op een foto zien lijkt me. Volgens mij zijn er namaak horloges, die een expert moet openmaken om na te gaan of het echt of nep is. Dat ga je dus niet op een onduidelijke foto kunnen zien. Dus ook niet op deze foto’s.

2 likes

Wel een goede camera die je hebt. :sunglasses:

1 like

Ik ben geen expert, maar dit lijkt mij vrij duidelijk een neppert of ik moet stoppen met drinken.

Kijk alleen al eens naar de 50 op de bezel.

Dan is het sowieso nep.
Rolex dragers hebben visgraat.

2 likes

Ik weet geen kak van Rolexen, maar kan hier toch iets zinnigs over zeggen:

Een goede indicatie is altijd als de TS de foto scherp stelt op de pols ipv het horloge.

99/100 keer is ie dan nep.

5 likes

De ‘Rolex’ van de TS heeft geen rolexrolexrolex aan de binnenkant staan😅, dat zegt denk ik wel genoeg?

Foto’s blijven lastig of het moeten super scherpe zijn.

En het is ook afhankelijk van de reden denk ik. De leden zijn altijd super behulpzaam, maar als het gaat om de vriend van een vriend of die een praatjesmaker is boeit wat minder leden hier :joy:
Een heel groot deel van de Rolexen schijnen fake te zijn dus dikke kans.

Had trouwens zelf van de week dat ik een oud collega tegenkwam die had dezelfde Sub om. Vervolgens begon hij de mijne uitgebreid te bekijken. Ik zei nog ‘je hebt exact dezelfde om, wat doe je moeilijk’… denk dat het eerder was dat hij wilde zien of ik ook wel de real deal om had. Met die Pepsi was helemaal erg, dan geloofde men mij gewoon niet eens :joy:

“Tsss, ik kan heel mooi tekenen hoor!”

9 likes

Dit is een nepperd en nieuw was deze niet eens duurder dan 6 euro denk ik inclusief verzending uit China.

Gosverdomme wat een slechte fake.

Dat is niet best… dat een bekende je niet wil vertrouwen :rofl:

#RolexLife

1 like

Jaloezie. Niemand kon er aan komen, hoe had ik er dan een.

Gosverdomme, wat een goede onderbouwing die je erbij heeft. Kan TS weekend op teren.

4 likes