Navraag over Hulk

Dat dus

1 like

Ik heb hier niks mee te maken. ‘Goszverdomme’.

:rofl:

3 likes

Ik zou zeggen als hij 100 euro kost en je kent geen kenners of rolex eigenaren en je vindt hem mooi. Zou ik zeggen enjoy. En koop van het geld wat je overhoud een heleboel andere mooie horloges. Als ik je tegenkom geef ik je een compliment voor je Hulk want ik heb er toch geen verstand van. Ik heb ook een zogenaamde bijna hulk

1 like

Die linker is zonder twijfel een nep rolex maar ik vind hem wel mooier dan een echte Hulk. :smirk:

2 likes

Groen van jaloezie in dit geval.

2 likes

Een echte is niet van een fake te onderscheiden.

Sorry voor de scherpe foto.

8 likes

Dit ja. Er is genoeg op aan te merken. Dus ik doe er even 2.

1. Die lume pip slaat nergens op. Vergelijk die even.
  2. Die (ik hoop dat ik dit goed zeg) centre pinion op de secondewijzer is drama. Daar zit een groot gat in. Dat is ook een duidelijk verschil met rolex.

2 likes

Bij twijfel, weet je vaak genoeg

2 likes

Gewicht zegt meestal ook iets, kijk daar eens naar.

Dat is echt niet nodig. Dit ding is zo overduidelijk nep.

Lumeplots zijn te groot, een lumestaaf op 6 uur is te dik en te kort

1 like

Wat mij opvalt ;

Bij de Hulk op de foto van de TS zie je duidelijk dat de cijfers in de bezel ingelegd zijn met iets wit ( verf? )

Terwijl je op de andere foto’s duidelijk ziet dat ze ingelegd zijn met iets zilvers ( witgoud )

Mijn oordeel, ondanks dat ik geen kenner ben : nep.

Edit :

De markeringen in de bezel lijken ook niet echt diep.

De 6, 9 rechthoekige markeringen lijken erg kort, korter dan een echte, de 12 uur driehoek ook.

Oordeel : dubbel nep

Nog een edit : de kartels in de bezel zijn niet echt scherp.

Oordeel : triple nep.

Edit :

De 50 op de bezel loopt van bodem naar top als een driehoek naar elkaar toe.

Ook wel opmerkelijk dat de band bij de aanzet in de kast aan de bovenkant binnen de Lugs valt, en aan de onderkant nagenoeg gelijk is met de lugs en op de foto lijkt dat die er zelfs een beetje buiten valt.

Moet ik doorgaan? Hoe langer ik kijk hoe erger het word & hoe meer dingen ik zie.

2 likes

Platina.

3 likes

Thnx. :call_me_hand:

1 like

Dat ding van de openings post ziet er aan alle kanten nep uit. Bandaanzet alleen al is heel raar. Kroon zit ook raar in de kroon bescherming lijkt het. Bij twijfel altijd open laten maken.

Ik doe ook maar even een willekeurige duit in dit topic. 100% echt, snel om doen en de blits mee uithangen. Succes!

De hulk is nep. Over de omega twijfel ik. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf als omega het bedacht heeft om een extra kroon op 10.00u te plaatsen :thinking:

2 likes

Hoezo?

2 likes

Markers op 6 en 9 zijn te breed.

Kreeg net een appje van Andrea Bocelli, hij zag het meteen…

7 likes