Nee hoor, hij is niet te klein

Bij alle discussies over de juiste maat blijf ik afzijdig. Moet iedereen voor zichzelf weten. Nu zag ik vandaag onderstaande foto langskomen op instagram. Ik vind dit geen gezicht. Hoe staan jullie erin?

Wat context, op de foto: Rapper Tyler Gregory Okonma a.k.a. Tyler, the Creator draagt hier een vintage Cartier Must de Tank.

6 likes

Clickbait titel, dacht dat het over iets anders zou gaan.

Ben het verder wel met je eens.

Edit: zie nu de nagellak pas, dat verandert de zaak, hij kan m wel hebben.

19 likes

lijkt eerder op een all-inclusive bandje

11 likes

Tenzij hij 30cm polsen heeft en dit horloge 43mm is

Het lijkt wel een drag queen met z’n blauwe nageltjes en z’n vrouwen horloge

7 likes

Kan prima. Beter zo dan een soepbord om de pols.

6 likes

Ik vind het wel geinig. Lekker tegendraads, weer eens wat anders dan die lelijke knoeperts :muscle:t2: Daarbij mooi merk en model!

13 likes

Moet ie toch zelf weten? Je zegt het nota bene zelf


7 likes

Het bandje vloekt een beetje met de nagellak, maar als je die wat beter op elkaar afstemt zie ik hier geen probleem.

24 likes

Ik sta hier liberaal in.

En bij nader inzien past Cartier goed bij nagellak.

:beers:

3 likes

Sinds wanneer is vintage een “vrouwen horloge”?

Edit: nog los van het feit dat het dan een “dameshorloge” zou zijn.

Ik kan niet anders concluderen als dat Tyler lekker in zijn rol blijft
 Hij weet zelfs leden van een NL’s forum te provoceren :rofl:

7 likes

Ik vind m nog behoorlijk herkenbaar als persoon, dan heeft hij wel weinig moeite genomen als hij in de rol van Queen wil kruipen


3 likes

Ik ken die Tyler niet, maar wat is hier precies provocerend aan? De nagellak? Of het vintage horloge? Met het horloge heb ik al helemaal geen probleem en ook die nagellak moet hij lekker zelf weten.

4 likes

We vinden al snel iets provocerend als het niet algemeen geaccepteerd is. Tyler the creator is een van de meest kleurrijke en positieve rappers op dit moment. Heeft een enorm goed gevoel voor stijl en is niet bang te dragen wat hem cool lijkt. Ik verwacht dat binnenkort de ‘te kleine klokkies’ niet meer aan te slepen zijn :grin:

6 likes

Slechte kleurcombi maar verder niks mis mee.

1 like

Daar ben ik ook bang voor dat mensen zoals Tyler een trend zetten: kleine horloges zijn pas echt hip.

Ik ben zelf een nogal forse gozer en heb zelf het gevoel bij een 36mm horloge dat ik een horloge van een 12-jarige heb afgepakt.

2 likes

Ja die heeft een stijltje hoor.
Ik hou het wel bij een Seiko en loop met de kudde mee.

1 like

Moet hij inderdaad lekker doen als hij dat prettig vindt, helemaal eens. Afwijken van de gebaande paden dan, en een beetje schoppen tegen de moderne macho hiphop cultuur
 Ik heb er geen problemen mee, maar veel stoere rappers wel. Luister naar wat albums van hem, dan snap je wat ik bedoel

Provocerend was wellicht de verkeerde woordkeuze


2 likes

Ik ben bang dat ik qua muziek in de jaren 70 en 80 ben blijven steken. Qua genre dan; moderne symfonische en psychedelische rock bands kan ik ook waarderen, maar de rapmuziekboot heb ik gemist :wink:

1 like