Lekker hoor, ook meer mijn cup of tea maar om muziek van Tyler moest ik regelmatig grinniken
#metoo. Werkelijk geen geen gezicht, zo’n kinderding om je poot. Verhouding is helemaal zoek, bah.
Als je zo bescheiden bent om jezelf ‘Tyler the creator’ te noemen mag je ook best een bescheiden horloge dragen.
Ik ken de beste man verder niet, maar als hij blij wordt van baby blauwe nagellak moet hij dat vooral doen.
Ik ken wel ‘Mille van Kreator’ , maar die draagt geen horloges…wel polsbandjes , dat dan weer wel.
Ik heb nog nooit van de beste man gehoord. Maar mijn muzieksmaak is voornamelijk gevormd tijdens mijn studententijd (jaren tachtig) en daarna weinig meer veranderd.
Kwestie van perceptie. Zelfs Mike Tyson, the baddest man on the planet, liep rond met een 36mm Datejust.
En je gaat me niet vertellen dat er hier kerels op het forum rondzwerven die stoerder zijn dan Iron Mike.

Zelfs Mike Tyson, the baddest man on the planet, liep rond met een 36mm Datejust.
En je gaat me niet vertellen dat er hier kerels op het forum rondzwerven die stoerder zijn dan Iron Mike.
Dat is die meneer die een tattoo in z’n gezicht heeft laten zetten, toch? Jij, stijl icoon, lichtend voorbeeld van verfijnde smaak.
Geen probleem mee!

perceptie
Ik persisteer
Daarom ook de baddest man on the planet hè. Niet een man die op de voorpagina van de Vogue staat.
Zijn pet is te groot
Horloge te klein, alsof het uit het juwelenkistje van z’n kleine zusje komt. De steen in z’n ring is daarentegen redelijk fors!
Ik vind het niet verkeerd. Lekker zelf weten ook, toch?

Bij alle discussies over de juiste maat blijf ik afzijdig.
Om vervolgens een discussie over maatvoering te starten… Nice.
Totdat je op een gegeven moment denkt dat het toch echt klein wordt.
Precies, als het niet te klein is voor Muhammed Ali, voor wie dan wel?
Overigens vind ik hem op de foto met die rapper zeker niet te klein. Het is een polshorloge, geen uithangbord.
Ik vind het een typische foto, heeft iemand een vinger in zijn oog gestoken?
Je bent me voor.
Ik snap nog altijd niet goed waarom zo velen een horloge willen waarbij de lug to lug hun volledige pols overspant. Je lijkt er een kleiner mannetje door met compensatieproblematiek.
Jongens dragen “klokken”, mannen horloges.

Ik ben zelf een nogal forse gozer en heb zelf het gevoel bij een 36mm horloge dat ik een horloge van een 12-jarige heb afgepakt.
Het steekt tussen je twee oren denk ik