Nee hoor, hij is niet te klein

Eens, zo’n pols vraagt wat mij betreft om een veel groter horloge. Bestaat er een vuistregel, bijvoorbeeld polsomvang in cm x 2 = diameter +/- 2 mm exclusief kroon? Op mijn pols van 18 cm staan horloges van 34 tot 38 mm het best.

1 like

Vroegâh wisten ze niet beter :rofl:

1 like

Ik ook.

Zo ongeveer.

Mijn nagellak matched wel goed met het bandje.

1 like

Hij draagt het als sieraad en dan kan het dus best. Dat is ook wel typisch voor een Tank natuurlijk. Niet zozeer alleen een horloge, maar ook een sieraad. Zie het als armband met tijdsaanduiding.

De LtL van een horloge is zoveel belangrijker dan de diameter. Ook de vormgeving van de lugs is veel belangrijker.

Nee die bestaat niet.

Ik zie liever een stijlvolle Cartier om iemands pols dan een met diamanten ingelegde Rolex of Royal Oak eerlijk gezegd. Ongeacht formaat. Stijl gaat toch echt boven wansmaak.

5 likes

Clark Gable niet vergeten.

4 likes

Is dat Tiffany-nagellak?

Mooi horloge trouwens :+1:

Hij wilde iets om de tijd af te lezen en had niets te bewijzen…

Ja mooi is dat. Als er foto’s van rappers met diamanten horloges worden gepost is het topic al snel te klein, want belediging van de goede smaak. Draagt er een keer een rapper een stijlvolle klassieker, is het óók niet goed.

Daarnaast is Tyler een strijder van de bovenste plank. GOLF WANG en met name Thurnis Haley alleen zijn al genoeg om deze man een pass te geven voor welk horloge dan ook.

6 likes

Ik zag een selfie aankomen, dit was jou moment.

Maar, nope je dacht een golden oldie bokser nodig te hebben om je punt te maken…

Persoonlijk , ben ik er nog niet aan toe om het aan te durven.
Maar vind het wel gaaf staan bij een ander, stijltje!

1 like

Pfffttt, dan pak je toch gewoon je mobiele telefoon

/s

Dit argument heb ik vaker voor zien komen, echter bestond de Daydate 40 of 41mm destijds niet. Denk je werkelijk dat Mike Tyson voor de kleinere Rolex was gegaan als hij de keuze had?

1 like

Zo loopt Tyler er ook wel eens bij:

Tyler 2

Dus een bepaalde stijl heeft ie…

LOL, tijdens de Rumble in the Jungle?

Telefoons toen hadden een draaischijf.

1 like

Uitgaan van enkel de diameter van een horloge is één van de domste afwegingen die je maar kan maken. Maar te groot kan zeker, te klein kan nooit.

2 likes

Waarom niet? Hij liep toen ook met kleine Cartiers rond. Kennelijk vond hij dat prima, anders had hij wel andere horloges gekocht.

Die man is te groot. Horloge is prima.

Hahaha thanks Hans!

Zo dan?

2 likes