Nep Vacheron Constantin gekocht en met dikke winst weer verkocht op Marktplaats als een echte Vacheron Constantin en dat is niet echt netjes toch?

Ehhhh waar heb jij deze wijsheid vandaan?

Ik ben het ook niet eens met de gang van zaken maar laten we ons wel bij de feiten houden aub.

1 like

@Chlorophyl onze trouwe MP lurker @koekoek is hem volgens mij tegen gekomen

1 like

Maar daar staat niet dat hij hem als ‘echt’ heeft geadverteerd. :man_shrugging:

Hoi @Chlorophyl zie reactie hierboven van @koekoek Even later geeft Martin ook zelf aan dat hij het horloge heeft verkocht.

Zie reactie van @Sjoerd_K Sjoerd

1 like

Dat is correct, VC stond niet in de titel alleen “Swiss made vintage” en in de omschrijving stond ergens verstopt dat het om een redial ging.

1 like

Jij zegt ‘alsof het een echt horloge betreft’ en dat weet je niet toch?

Zeer kwalijke zaak! Oplichterij!!! Ga je schamen!!!
@Jur dit schend alle regels en gedragscodes op horlogeforum!

4 likes

Klopt, ik vind ook dat @Reverso_Fan ff rustig aan moet doen met dingen roepen. Dat leidt alleen maar tot onrust

En nu is Jur getagd, dus kunnen we allemaal weer verder met onze dag

3 likes

Aan iedereen die hier wild in het rond aan het roepen is, het horloge is blijkbaar niet aangeboden als zijnde een VC?

Maar dan is het toch op zijn minst misleiding. Hij wist immers dat het om een nepperd ging. Wat me vooral stoort is dat hij hier info in wint. Er achter komt dat het nep is, vervolgens zegt dat het jammer is en als leergeld wordt gezien. Maar vervolgens met vette winst alsnog te koop zet.

Pleur zo’n ding in de kliko en klaar.

12 likes

Daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik. :+1:

1 like

Klopt, ik verbaasde mij alleen tenzeerste over de prijs :joy: Het was ook weer niet mijn doel om zoveel stof op te doen waaien.

Ik weet ook niet of mensen verantwoordelijk moeten worden gehouden over wat ze buiten HF doen zoals sommige mensen hier wel zouden willen zo te lezen.

Misschien was er iemand wel hard opzoek naar een FHF 28 uurwerkje :wink:

1 like

Hoe gaat het met het onderzoek Martin. Een leuke naam op de dial zou zijn;

boefje 375(!!)

Als toch blijkt dat het te hoog gegrepen is kan je 'm altijd nog op marktplaats zetten. Zijn altijd wel mensen die interesse hebben in nep Vacherons.

1 like

Moet ik twijfelen aan de Seiko die ik van deze beste meneer heb overgenomen destijds :stuck_out_tongue:

ps: iedereen moet zelf weten wat hij doet natuurlijk. Maar het is wel belachelijk hier info te winnen en vervolgens doen alsof er niks aan de hand is en je verlies accepteert. Maar dan vervolgens cashen met een neppert.

Ja, dat was eigenlijk een Vacheron Constantin. Je bent opgelicht

8 likes

Hee een HF vrijdagmiddagtopic. En jullie trappen er weer in. Kijk eens naar die man zijn postgeschiedenis. Eerst koopt 'ie een Daytona en nu weer neppe rommel. Do the math.

5 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.