New/old NA: Edox Les Bemonts ultra slim 56001-37J-AID

Beste forumvrienden, wat ik doe op de zaterdagavond: Beseffen dat ik voor een tof horloge nooit een NA heb geschreven.

Goed, we gaan naar december 2022, terwijl dat ik thuis aan het werk was krijg ik reclame van een of andere vage webshop met daarop een Edox. Toeval is dat ik een Edox op de wenslijst had staan, puur voor het merk. Ik ken Edox als een betaalbaar merk wat naar mijn idee wel goede kwaliteit verkoopt, iets zoals Tissot doet. De juiste Edox was alleen nooit in beeld geweest. Tot dus de reclame van die ene random webshop.

De Edox Les Bemonts, bizar scherp geprijsd dat ik het eigenlijk niet geloofde, maar keuze tot Klarna afterpay was mogelijk en zo ging ik snel over tot aankoop.

Weekje later, was het pakketje binnen:

Verrasend, het was toch allemaal zuivere koek, een mooi bullet proof pakketje met daarin de Edox en een prachtige aankoop vindt en vond ik toen. Wat een omdoos en doos ook, dat maakt het uitpakken altijd super tof.

Wat krijg je nou nou aan specs? Saffier glas, Quartz uurwerk van Ronda, de 714. Gesp sluiting, kalfs lederen band. En vooral een ultra dun horloge van slechts 6,3mm.

Destijds vergeten er een verhaal over te schrijven, maar inmiddels is de Edox een blijver in de collectie dus vond ik het zeker nog de moeite waard.

Prettige avond!

39 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze chique verworvenheid!!
Ziet er prachtig uit!!
Ingetogen schoonheid met een bijzonder fraaie wijzerplaat!!

Ik wens je er een langdurige pols-tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Proficiat, veel plezier met de Edox, mooi horloge!:watch:

1 like

Ziet er klassevol uit. Gefeliciteerd met deze gouden NA. Stijlvol naar kantoor maandag?

1 like

Gefeliciteerd, klasse

1 like

Hartelijk dank! :innocent:

1 like

Zeker kantoor waardig. :sunglasses:

1 like

Leuke omschrijving van een mooi en stijlvol horloge.
bezit zelf ook meerdere Edoxen en sta er versteld van dat het merk toch wel ondergewaardeerd wordt.
In ieder geval veel plezier met je mooie dresser.

1 like

Ja ik kom het ook hier weinig tegen eigenlijk, jammer.

Proficiat, prachtige aanwinst!

1 like

Heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd. Mooie dresser.

1 like

Mooie klok inderdaad. Mijn vrouw en ik hebben ook een Edox en helaas zie je er hier maar weinig over.

1 like