Vraag je dat aan mij, zo ja bedoel je de EW of FOIS 2024?
Ik vermoed de FOIS, ik zou niet weten waarom je de wijzers bij een ed white zou wisselen?
Ja
en dan de FOIS 2024
Geen idee, is het niet eerst OB’s die hem hebben gekregen en AD’s later zoals met de witte Speedmaster en Snoopy’s?
Zo had ik het ook begrepen van AD Utrecht, maar is Rotterdam geen boutique ?
Nee, alleen Amsterdam toch?
edit:
Okay, afwachten dus.
Trouwens wel grappig dat in NL er 3 321’s te koop zijn voor list bij AD’s terwijl in de VS mensen nog steeds wachten op een belletje van hun OB.
Vreemd is dat allemaal wel inderdaad, OB/AD/Grey … Juwelier Kremmer heeft nu inderdaad een FOIS liggen maar een AD niet ? En dan moeilijk doen met wachtlijst verhalen. De EW is met die 17K dan hier te duur denk ik, maar wel zonde als ze die in USA graag willen hebben.
Eens.
‘Space’ begint op 62 mile hoogte, dat is nog net geen 100 Km. Dit is van Amsterdam naar Breda.
Net geweest, beide niet in Rotterdam. Overigens is het ook geen boutique, maar gewoon S&C op de Kruiskade.
Beide two-tone speedies hadden ze ook niet liggen, had ik graag in het echt gezien.
Gassan op de Meent niet geweest, maar is evengoed geen boutique uiteraard.
Top !! Dank je
In belgie heeft mijn AD nog nooit een ed white zien passeren of geleverd worden… de GD heeft er altijd 1 als er niet achter gevraagd wordt en geen als het wel zo is.
Ed white is toch next level prijscategorie en meer voor de speedmaster puristen, dan voor de niet liefhebbers denk ik dan.
Raar hoe dat verschilt per land, mijn AD had het erover dat het nu geen probleem meer is om er aan te komen als er 2 klanten interesse hebben in die ene 321 die in de vitrine ligt.
De prijs is nu een tandje buiten bereik voor velen aangezien het een stalen model is. Dat de prijs zo hoog is met als achtergrond het verhaal van dedicated horlogemakers en het feit dat er 2x assembleren plaatsvindt om precisie te garanderen wordt door horlogemakers die oude 321’s kunnen servicen hoofdschuddend aangehoord.
Het valt me nu pas op dat op veel foto’s en filmpjes de lume op de uurwijzer er niet zo lekker uitkomt.
Voor degene die zich dit afvroeg: noch de clasp, noch de bracelet van een FOIS kan op een 321 worden gezet.
Unfortunately, the blade of the folding clasp is wider on clasp 117Z019478, so cannot be adapted to your bracelet.
The bracelet (020Z019159) of the FOIS cannot be fitted to your OMEGA timepiece.