Je hebt je goed ingelezen
En zit er niks tussen voor je dan bouw je toch zelf iets ?
Klopt!
Omega vind ik persoonlijk te duur geworden de afgelopen 3 jaar.
Dit zal uiteraard een strategie zijn. Het heeft wel effect, want mij zijn ze kwijtgeraakt.
Ook leuk.
In plaats van “faux-patina” kan je het ook zien als kleurgebruik. Dat is anders voor wijzerplaat, wijzers en lume dan bij de pro. Met de flat-link bracelet of de zwarte band met (heel mooi!) stiksel in de kleur van de lume zou ik het een mooie variatie op mijn pro vinden.
Waar vergelijk je dat mee?
Oisin ‘o Malley vindt hem juist erg goedkoop. Snap ik niet helemaal tenzij je alleen naar de Daytona kijkt…
Les 1 in marketing: kies je doelgroep.
“Iedereen” is geen doelgroep. Op lange termijn wreekt zich dat.
Neem die aub nooit serieus, poseur en nepper en schuldenaar, die voorheen onder de naam The Timeless zogenaamd een mannetje was in Venetie. Ontmaskerd via OF en WuS forum toen hij een horloge dat ooit aan H Bogart behoorde niet wilde terug geven aan de rechtmatige eigenaar.
Daarna is deze drama queen toen overgestapt op zijn eigen naam.
The Timeless Watch youtuber: heads-up | WatchUSeek Watch Forums
Kan een hoop over hem zeggen maar smaak heeft ie en beheerst als geen ander de kunst van storytelling.
Hahaha die achtergrond kende ik niet.
Maar je hoeft maar vijf minuten naar hem te kijken en je neemt hem niet meer serieus. Wat een patjepeeër.
Ik heb het op OF voorbij zien komen:
Heel mooi inderdaad! Een paar screenshots van beelden die me helemaal over de streep trekken :
Zoals hij aangeeft zal’t wel een reflectiebom zijn (moeilijk om te filmen ook). Glanzende sunburst wijzerplaten onder bol saffier en dan de lugs en band. Normaal is dat mijn ding niet, maar op de 1 of andere manier werkt het hier heel goed .
Ik zal maar al een spaarpotje beginnen aanleggen voor volgend jaar .
Mooie foto’s man! Dat diepblauwe met faux patina komt wel erg goed tot zijn recht op deze foto’s
Het zijn snelle screenshots uit die video, dus alle credits naar de maker
Uit de tijd dat je nog 3 Speedmasters kon aanschaffen zonder krom te hoeven liggen en dat is niet zo lang geleden. Andere merken hebben hier ook last van.
De faux patina doet het toch voor mij hoor.
Prachtig he! Ik ben er ook helemaal weg van
Ik vind deze zeer mooi!
Af en toe volg ik het niet meer hoor, afgezien van een paar comments lees ik vooral dat de faux patina erg mooi is i.c.m. wijzerplaat enz. enz.
Nou lees ik al heel wat jaartjes mee hier, en over het algemeen is men niet enthousiast over faux patina.
Sterker nog, als er een horloge voor onderhoud moet dan lees ik vaak dat de originele wijzers behouden moeten worden (indien niet stuk) omdat het anders niet meer match met de patina (de echte dit keer).
En nu, uitzonderingen daar gelaten, veel lof over de faux patina. Ik heb helemaal niets tegen vintage look creëren met faux lume maar dat moet je dan wel consequent doen, dus ook de wijzers van de sub dials en chrono. Nu lijkt het net of de wijzers recent vernieuwd zijn.
Voor de rest vind ik het een mooi horloge, helaas, net zoals de witte, zeer prijzig, maar dat is persoonlijk en voorlopig denk ik dikke wachtlijst.
Maar die hebben toch geen lume?
Lume op wijzers en indices matchen al.
Maar die hebben toch geen lume?
yup, klopt, had ik iets duidelijker moet verwoorden…evenwel zijn het vreselijk witte wijzers
Lume op wijzers en indices matchen al.
klopt ook, maar je begrijpt mijn punt wel denk ik.