Welkom bij de club.
Welkom hier en net als vele andere ben ik ook erg benieuwd naar jouw project
Welkom!
Leuk geschreven, welkom!
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Een mooi begin van je collectie is er al en je plannen m.b.t jouw eigen project klinken interessant.
Heel veel succes, maar vooral heel veel plezier!
Welkom hier bij HF !
Dank voor de leuke reacties allemaal!
Jazeker! Het uitgangspunt zal in ieder geval een dresswatch zijn. Voor dit eerste project wil ik het ook niet te complex maken, daarnaast zal ik de vormgeving aanpassen aan wat er technisch mogelijk is om (deels zelf) te doen. Ik kijk uiteraard ook naar bestaande referenties. Zo spreken de indexen van IWC Portugieser horloges me erg aan. Ik hou van ingetogen, bescheiden horloges. Daarnaast vind ik vloeiende vormgeving mooi, dus dat zal zeker terugkomen!
Welkom hier!
Gaaf, succes!
Dat lijkt mij interessant, ik ben benieuwd.
Welkom hier op het HF .
Ben benieuwd wat je gaat ontwerpen. Welkom hier!
Welkom op dit forum; ik wens je veel lees-, en kijkplezier toe.
Het is volstrekt niet verkeerd om ambitieus te zijn Ik ben benieuwd naar de vorderingen die je bij dit project maakt.
Welkom
Welkom op het forum.
Ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Veel plezier.
Waarom? Welkom hier, en we zijn met name benieuwd.
Welkom!
Nu zat ik eens te kijken naar de webshop van ING rentepunten, waar een mooie Seiko srpe57k1 verkrijgbaar is voor slechts 169 euro. Ik zag dat dit model op dit forum al vaker voorbij is gekomen, en ik overweeg om de omvang van mijn collectie hiermee met 33% te doen toenemen, zij het met een dubbele agenda!
Mijn eerste idee was namelijk om mijn eigen project op basis van een Zwitsers uurwerk te doen. Mijn oog was daarvoor gevallen op de Sellita SW200-1. Echter is dat nog best prijzig, dus dacht ik dat het volgens mij welbekende NH35 uurwerk van Seiko misschien een betere optie zijn: veel informatie, betaalbaar, veel onderdelen beschikbaar om eventuele fails in mijn project op te vangen. Laat dit model bij de ING nou op een 4R36 uurwerk draaien, wat volgens mij praktisch hetzelfde is als de NH35 maar dan met dagaanduiding. Het geeft mij de kans om het horloge open te maken en te kijken hoe de case geconstrueerd is. Bovendien zou het een leuke toevoeging zijn aan de collectie, en wederom iets totaal anders!
Iemand ervaringen met dit model?