Ga voor die GS. No compromise
Ohniks?
Ik kan zo een big crown best leuk vinden en ik zou ook voor de 36 gaan dan. Zou die idd ook wel eens willen passen.
Que?
Ik vind dit geen horloge met uitstraling van eur 1750…bij lange na niet.
Dit exemplaar, met een schuurspons gebrushed, heeft geen dure uitstraling. Sorry.
Ik zei uitstraling…not even close bud.
Zow hee…wow
Stevie Wonder?
I am just messing with you guys. Tissot met schuurspons finish. max 400. Punt.
Maar mooi is ie wel. Straalt klasse uit.
En die van mij is wel mint Time lapse… pijnlijk dat je het schuurspons afwerking noemt Ik ga Japanse zoutjes eten nu…
Dit.
En dan een model wat z’n waarde behoudt.
Mocht je er dan weer een keer anders overdenken, kan je em verkopen en heb je gratis een Rolex gedragen al die tijd. En waarschijnlijk verdien je er nog wat mee zelfs in de huidige markt.
Schuurspons of korrel 5. Wat maakt het uit. De kast van dit exemplaar is verkloot door een amateur. Dat ziet iedereen (behalve Stevie W.) Mint is dus dikke vette nonsens
Less is more. Voor 1500 euro zonder enige twijfel de Omega Speedmaster Reduced kopen. Beste horloge in zijn prijsklasse zonder enige twijfel.
Waarom vind je dat? Ik bedoel, hij is gaaf hoor maar waarom beste horloge in de prijsklasse volgens jou? Vanwege kwaliteit, uitstraling, iconisch, andere reden?
Haha je bent on a roll!!!
Maaruh, nee ben het niet met je eens. Net horloge hoor maar beste in zijn prijsklasse…
Less is more dan denk ik eerder aan een nomos dan een tripple register automatisch chrono met tachymeter bezel
Oh ik maak me niet druk hoor. Wilde alleen wat tegengas geven.
Live and let live …