Next level: richting €750 of meteen €1500 of..?

Ik heb hier geen moeite mee, ik draag ze allemaal met evenveel plezier . Ze voelen allemaal hetzelfde om de pols omdat ze passen bij de dag dat ik ze draag.
Dus de goedkoopste is voor mij geen mindere ten opzichte van de duurste. Gewoon gelijk.

4 likes

Da’s eigenlijk een goeie vraag. Was van plan om tegen mijn 60ste een Vacheron te kopen. Ben er nu 56. Waarom m’n 60ste? Dan zijn de kinderen afgestudeerd, kosten die gasten een bom geld zeg, en zijn alle grote uitgaven weg.

Die Vacheron is dan wel wat duurder dan de horloges die ik nu draag, maar ben er zeker van dat die gewoon mee in rotatie kan. Voor mij echt geen probleem.

5 likes

Oris Oke! De big crown van deze afmetingen draagt heel fijn. Maar als je een goede speedy reduced kan krijgen… :innocent:.
Kortom je gooit alle goede adviezen in een hoge hoed je schud wat en dan valt in ieder geval Seiko in deze prijsklasse af.

36? 40?

De big crown 40mm is ook voor een smallere pols heel geschikt. Ziet er gewoon heel goed uit, wellicht door de korte lugs en het gebolde glas dat mooi en de ronding van je pols harmonieerd. Ik draag mijn 36mm Oris ook graag, maar die had wel iets groter mogen zijn.

5 likes

Dat is goed om te weten. Ik ga sowieso eens passen, maar in 36mm zijn er minder varianten en ik vind het witte, afgevlakte ipv rode, gekromde uiteinde van de datumaanwijzer van de 36mm minder mooi.

Die onderste foto, welke versie is dat?

Bi-color big crown pointer date; Ik ben nu op trip, dus ik kan geen specifieke details geven, maar het is 40mm. Moet nieuw met enig zoeken verkrijgbaar zijn voor Max €1500,-, op Chrono24 staan er ook regelmatig te koop.

1 like

:laughing: