Ik heb afgelopen week geïnformeerd bij RSC’s m.b.t. het laten verrichten van een algemene servicebeurt (het horloge vertoond geen defecten) aan mijn Rolex door hen ‘in house’ (betreft een: Explorer II, 2009). Ik schrok echter nogal van de kosten (vanaf prijs van 750 euro) en de doorlooptijd (minimaal 12 weken).
Ik kom uit Culemborg dus denk dat ik na dit gelezen te hebben ook maar eens contact met Nico ga opnemen!
Zowel de kast als band opnieuw laten opmaken door Nico Rijsman.
Het was even geduld hebben maar het eindresultaat is ongelooflijk.
Echte vakmanschap voor een faire prijs.
Vorige week de Ebel Discovery opgehaald bij Nico Rijsman.
De dagschijf versprong niet meer automatisch en ook maar een complete service laten doen.
Nu na een weekje dragen zeer tevreden, alles werkt weer na behoren,dus grote blij hier.
Nico is naar mijn mening een vakman met passie voor zijn werk, en ook niet onbelangrijk, schappelijke prijzen en had hem binnen redelijke termijn terug.
Aanbevelings waardige Horlogemaker .
Ik wil een reparatie laten doen op mijn stilstaande Omega Speedmaster. Ik wordt enthousiast van de ervaringen die ik hier lees. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij het e-mailadres van Nico in een PB te sturen? Dank!
In zoektocht naar goede horlogemaker natuurlijk de kennis & ervaring op dit forum geraadpleegd…En zo kwam ik uit bij Nico Rijsman, niet al te ver rijden én goede reviews alhier.
Op zondagavond Nico een mail gestuurd met mijn vragen en op maandag in ochtend meteen antwoord.
In mail ook meteen aanbieding om klusje dat snel opgelost kon worden meteen te doen.
Uiteindelijk mijn vader DIEZELFDE maandag met 4 horloges naar Culemborg.
1 horloge kon meteen mee terug, Speedmaster 3572.50 voorzien van nieuw origineel plexiglas én kleine reparatie aan clasp.