Beste Forum leden,
Na al meerdere positieve verhalen gehoord te hebben over Nico Rijsman uit Culemborg, heb ik laatst ook een 3 tal horloges naar hem toegezonden om deze “onder handen” te laten nemen. Er moesten verschillende dingen aan gebeuren.
Afgelopen weekend heb ik ze persoonlijk bij hem opgehaald, want het is wel zo leuk om de persoon die je horloges heeft “geholpen” onder ogen te zien. Het was een goed ontmoeten.
De horloges zagen er alle perfect uit, en helemaal na wens. Daarnaast heb ik nog een hoop uitgelegd gekregen over het horlogevak, en een hoop gezien.
Al met al gaf het een goed en vertrouw gevoel en ik kan, op mijn bevindingen tot nu toe, hem zeker aanraden. Ik heb er afgelopen weekend gelijk weer 2 horloges achter gelaten, er van uit gaande dat ook deze helemaal tip top zullen worden. Ik heb er vertrouwen in.
Nico Rijsman, heeft zijn werkterrein boven zijn eigen huis, op een gigantische zolder. Je kijkt er je ogen uit wat er allemaal ligt en te zien valt. Hij neemt alle tijd voor je, en legt rustig alles uit wat je wil weten. Nico is al jaren full- time horlogemaker, hij heeft geen website, maar je kan hem altijd een mail sturen als je een prijsopgave ergens van wil of iets wil afspreken. Zijn email wil ik je wel doorgeven, moet je mij maar even een PB geven, dit ivm met privacy redenen.
mocht je contact met hem willen opnemen, geef dan even door dat je via het horloge forum aan zijn email adres bent gekomen.
Ik heb verder geen aandelen en of andere belangen bij deze goede man, maar vind het belangrijk dat jullie weten dat je bij deze man prima terecht kan
Groet,
Martin