Nico Rijsman uit Culemborg (tu)

Beste Forum leden,

Na al meerdere positieve verhalen gehoord te hebben over Nico Rijsman uit Culemborg, heb ik laatst ook een 3 tal horloges naar hem toegezonden om deze “onder handen” te laten nemen. Er moesten verschillende dingen aan gebeuren.

Afgelopen weekend heb ik ze persoonlijk bij hem opgehaald, want het is wel zo leuk om de persoon die je horloges heeft “geholpen” onder ogen te zien. Het was een goed ontmoeten.
De horloges zagen er alle perfect uit, en helemaal na wens. Daarnaast heb ik nog een hoop uitgelegd gekregen over het horlogevak, en een hoop gezien.

Al met al gaf het een goed en vertrouw gevoel en ik kan, op mijn bevindingen tot nu toe, hem zeker aanraden. Ik heb er afgelopen weekend gelijk weer 2 horloges achter gelaten, er van uit gaande dat ook deze helemaal tip top zullen worden. Ik heb er vertrouwen in.

Nico Rijsman, heeft zijn werkterrein boven zijn eigen huis, op een gigantische zolder. Je kijkt er je ogen uit wat er allemaal ligt en te zien valt. Hij neemt alle tijd voor je, en legt rustig alles uit wat je wil weten. Nico is al jaren full- time horlogemaker, hij heeft geen website, maar je kan hem altijd een mail sturen als je een prijsopgave ergens van wil of iets wil afspreken. Zijn email wil ik je wel doorgeven, moet je mij maar even een PB geven, dit ivm met privacy redenen.

mocht je contact met hem willen opnemen, geef dan even door dat je via het horloge forum aan zijn email adres bent gekomen.

Ik heb verder geen aandelen en of andere belangen bij deze goede man, maar vind het belangrijk dat jullie weten dat je bij deze man prima terecht kan :wink:

Groet,
Martin

8 likes

beste mapalu, heb je voor mij het e-mail adres van Nico Rijsman? hoor graag,

Ook ik heb goede ervaringen met Nico, neemt inderdaad ruim de tijd voor uitleg en levert goed werk.

Ook ik heb een horloge naar Nico gebracht, een Omega deville Quartz uit 1980 die ik van mijn vader heb gekregen. De wijzerplaat had veel geleden van vocht en moest vervangen worden. Net zoals de wijzers en de kroon.
Nico neemt alle tijd voor je en geeft goed aan wat hij denkt wat nodig is en laat je vrij in de keuze of je het wel of niet laat doen. Ook wordt je op de hoogte gehouden wat de kosten gaan worden. Het horloge is weer zoals nieuw.

Kortom goede service en een aanrader.

Herman

Ook ik heb goede ervaringen met Nico Rijsman.
Goede communicatie, vakwerk en nette prijzen.

Vandaag mijn Richard bumperautomaat bij Nico opgehaald. Volledig geservicet en een aantal onderdelen vervangen voor een eerlijke prijs. Mijn ervaring is dezelfde als hierboven beschreven: Nico laat op zijn gemak zien wat hij aan je horloge heeft gedaan en neemt de tijd voor al je vragen. Ik heb meteen maar weer een ander horloge achter gelaten voor een kleine reparatie. Aanrader.

Vandaag mijn minutenwijzer van de Omega MKIII vast laten zetten.
Alle lof voor Nico, een echte vakman. Mijn volgende aankopen zullen hier ook hun klussen krijgen. (tu)

Mag ik ook zijn mailadres via pb?!

Dank,

Groeten Chris

Je hebt pb

Jantje, ik heb geen PB gehad, of was de PB voor Chris?

Groet,
Martin

jantje.vlaam Schreef:

Je hebt pb

Bedankt voor de pb’s heren, mijn klokje ligt nu bij hem voor een ander binnenwerk!

Groeten Chris.

Misschien is ook wel een adres voor mijn Omega geneve. Volgens importuer zou revisie 500 euro moeten kosten. Bedankt voor info
Jan

1 like

Als je zijn email adres wil moet je me even een pb sturen.
Het is een goed adres.

Groet,
Martin

Omega 73 Schreef:

Misschien is ook wel een adres voor mijn Omega
geneve. Volgens importuer zou revisie 500 euro
moeten kosten. Bedankt voor info
Jan

Ja, die was voor Chris.

Ik zou ook graag zijn emailadres ontvangen. Zou iemand van jullie mij daaraan kunnen helpen (via pb)?

pb verzonden.

Hallo allemaal,

Ook ik ben positief over Nico.

Groetjes,

Mika

Blijheid en tevreden over de passage beurt August 2012 van mijn Omega Speedmaster Prof: type 145.012 kaliber 321 van 1968. Dit horloge is intensief gebruikt maar niet misbruikt zoals Nico Rijsman aangeeft, Met een uiterst vriendelijke prijs is deze chrono, weer in uitstekende staat hersteld. Mijn waardering vind ik terug zoals Nico zijn vak beleeft en uitstraalt met liefde voor zijn werk en passie in woord en daad. In Duitsland noemt men dat grundliche arbeit Van harte kan ich den Herr Nico Rijsman in Culemborg aanbevelen de laatste der Mohicanen op dit gebied.

:slight_smile: Goede service van Nico Rijsman uit Culemborg Na een uitgebreide repassage/ bleek na een maand dat de veerton het toch begeven had/ Eigenlijk onverwacht teleurstelling, Maar Nico heeft er toch voor gezorgd dat alles loopt als een Omega chrono speedmaster145.012/kaliber321.1968 als een uurwerk ! Na intensief gezocht te hebben naar een nieuwe !! veerton slaagde hij er in deze uit Engeland op de kop te tikken. En de Service is klasse heeft slechts het onderdeel in rekening gebracht. Kom daar nog eens om in deze crisistijd !

X(:slight_smile: Goede service van Nico Rijsman uit Culemborg Na een uitgebreide repassage/ bleek na een maand dat de veerton het toch begeven had/ Eigenlijk onverwacht teleurstelling, Maar Nico heeft er toch voor gezorgd dat alles loopt als een Omega chrono speedmaster145.012/kaliber321.1968 als een uurwerk ! Na intensief gezocht te hebben naar een nieuwe !! veerton slaagde hij er in deze uit Engeland op de kop te tikken. En de Service is klasse heeft slechts het onderdeel in rekening gebracht. Kom daar nog eens om in deze crisistijd !