Nico Rijsman uit Culemborg (tu)

Niets dan lof voor Nico! Ik heb al vaker wat gekocht bij Nico en nu heeft hij mijn Omega Mark II van DLC voorzien. Uitstekend contact, uitstekend vakwerk en een uitstekende service. Gewoon een hele dikke aanrader.

Kan iemand mij het mailadres van Nico pb-en? Alvast bedankt!

Leuk om dit te lezen :wink:
Is bijna mijn achterbuurman en kom er ook al weer een paar jaar met alle voorkomende werkzaamheden. Ook aan bv mijn accutrons.
Alles steeds naar volle tevredenheid.

Heeft iemand het e-mailadres van Nico Rijsman voor mij?

Bij voorbaat dank!

Wie wil mij het email adres van Nico even sturen ? Ik kan wel zijn adres vinden maar niet e-mail. Bedankt !

Mag ik zijn email adres ook, wil graag mijn zakhorloge na laten kijken

Mvg

Is er iemand die mij het mailadres van Nico kan geven?

Goedemiddag,

Martin, zou ik svp ook per PB het mailadres van Nico kunnen krijgen? Ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die de merkloze kroon van mijn late jaren zestig doublé Omega Seamaster kan vervangen door een echte (tweedehands of NOS) en zo te lezen ben ik bij Nico zeer waarschijnlijk aan het juiste adres :slight_smile: Alvast dank voor je reactie.

Vriendelijke groeten,
Arrie

(tu)(tu)
Mijn Mido All Dial kwam van servicebeurt door “collega” van Nico terug, je gelooft het niet, vol met polijststof langs de lunette. De “collega” stelde dat dat niet belangrijk was toen ik mijn beklag deed!

Mailtje naar Nico voor second opinion en bij Nico langs gegaan. Hij heeft aan schoonmaken en afstellen van horloge + test waterdichtheid een uur besteed en zie
mijn 7 jaar oude trouwe kameraad loopt weer als van ouds; gemiddeld 0,0 afwijking op 24 uur (dag +1 en nacht -1/links +1 en rechts -1) bij een mooie amplitude 270-280 graden.
Moraal van dit verhaal: ga naar Nico.
En nu maar gaan sparen voor een mooie El Primero… (duurt wel een tijdje maar ja, je weet nooit…)

Voor wie contact met Nico Rijsman zoekt, op pagina 2 van deze rubriek staat een recactie van Nico Rijsman bij “Kast Mido vervangen” zodat je hem een PB kan
versturen.

Oei het is al laat; weer te veel naar maar te weinig op mijn horloge gekeken:+

Goedenavond,

ik heb ook een grote uitdaging met een horloge maar niemand kan mij helpen aan het geschikte emailadres van deze beste man.

Zou u mij hier aan kunnen helpen?

Graag uw reactie,

Goede vakman, alle vertrouwen dat hij mijn Heuer Flieger en zakhorloge chrono weer perfect aan de gang krijgt.
Duidelijke uitleg en van te voren een prijsopgave.

Aanrader!

beste mapalu, ik zou graag van jou het emailadres van Nico Rijsman vernemen. Vriendelijke groet, Anne Venhuis

Zou iemand mij het e-mailadres kunnen sturen van Nico via een PM. Alvast dank.

Hier ook louter positief over Nico. Ik kom nog wel eens in Culemborg (familie) en kwam zo op zijn naam. Hij heeft mijn vintage Omega perfect onder handen genomen. Van tevoren prijsopgaaf en veel uitleg gekregen. Aanrader!

Vandaag m’n Omega Speedmaster opgehaald in Culemborg. Complete onderhoudsbeurt en tevens band op maat gemaakt. Band was na verwijderen van de “standaard” te verwijderen schakels nog te groot. Maatwerk aanpassing gedaan door Nico en zit nu echt perfect.
Gaat allemaal relaxt en zeer professioneel. Absoluut aan te bevelen. Prijzen voor zover ik kan beoordelen heel acceptabel.

1 like

Onderhoudsbeurt aan de Seamaster 22545000 uit laten voeren door Nico. Moet daar wel even op wachten want hij heeft het druk, en dat komt dan weer omdat hij top werk levert. Alles volgens afspraak overigens, en voor een zeer redelijke prijs. Prettige communicatie en absolute vakman. Ik heb m’n horlogemaker nu wel gevonden.

Ik kom graag in contact met Nico. Heb een oude Omega Seamaster cal. 351 die hard aan service toe is.

Wie wil mij voorzien van zijn emailadres?

Vriendelijk dank alvast!

http://www.detelefoongids.nl/horloges-klokken-reparatie-onderhoud/culemborg/3-1/

1 like

pb bericht gestuurd

1 like