Nico Rijsman uit Culemborg (tu)

Jij ook al ? :star_struck: :joy:

2 likes

Dank allemaal voor jullie snelle berichten.
Fijne community hier :sunglasses:

1 like

Ik wordt benieuwd hoeveel PB’s er bij TS zijn geland? :joy::+1:

1 like

5, T is maar goed dat ik hier heb gepost dat ik inmiddels zijn gegevens heb anders had ik morgen waarsch. nog 10 pm’s :stuck_out_tongue:

1 like

Onlangs bij Nico geweest en gevraagd of hij het erg vond dat ik zijn mail hier neer zou plempen. Hij is gewoon te vinden op Google, dus uiteraard was dit prima.

Bij deze.

nico@horlogemakerij.nl

Scheelt een hoop vragen.

4 likes

Wat een ingewikkeld gedoe. Nico heeft in ditzelfde topic zelf zijn emailadres gegeven. Scroll maar eens terug naar januari 17. Daar heb ik het ook vandaan.

Nico is top. Enige nadeel is dat hij het nogal druk heeft :wink:

1 like

Gisteren mijn Omega Seamaster 2531.80 opgehaald bij de heer Nico Rijsman.
Is weer gerepareerd en een beurt gehad.

De man heeft het retedruk dus het duurde vier maanden voordat het horloge weer terug om mijn pols lag.

Maar ik ben er blij mee :+1:t2:

1 like

Neem ik ons sf groepje kwalijk.

1 like

Nico heeft de Omega Constellation van wijlen mijn vader gerestaureerd. Servicebeurt, nieuw glaasje, Omegakroon erop gezet. Nam de tijd voor me en vragen via email werden later snel beantwoord.
Omdat het lastig was om tijd vrij te maken om naar Culemborg te rijden heeft hij hem netjes opgestuurd. Duurde een week of 12 omdat wij allemaal horloges bij hem brengen, maar dan heb je ook wat. Prachtig resultaat waar ik heel blij mee ben.

6 likes

Zeer goede ervaring met Nico Rijsman. 2 Rolex Day Dates laten servicen door Nico. 1 van mezelf 1 van een kennis. Nico heeft zeer veel kennis van zaken. Alles wordt desgewenst met originele Rolex onderdelen gerepareerd incl duidelijke uitleg wat er gedaan is.

3 likes

Ook hier louter positieve ervaringen met Nico. De airking van mijn vrouw laten servicen. Top gedaan, faire prijs en gezellig praatje met iemand die een echte passie heeft voor horloges.

1 like

Ik heb afgelopen week geïnformeerd bij RSC’s m.b.t. het laten verrichten van een algemene servicebeurt (het horloge vertoond geen defecten) aan mijn Rolex door hen ‘in house’ (betreft een: Explorer II, 2009). Ik schrok echter nogal van de kosten (vanaf prijs van 750 euro) en de doorlooptijd (minimaal 12 weken).

Ik kom uit Culemborg dus denk dat ik na dit gelezen te hebben ook maar eens contact met Nico ga opnemen!

1 like

Speedmaster bij Nico laten servicen. Nico weet hoe het werkt m.b.t. behouden originaliteit.
Erg tevreden mee. Eerlijke prijzen en echt een vakman.

3 likes

Zowel de kast als band opnieuw laten opmaken door Nico Rijsman.
Het was even geduld hebben maar het eindresultaat is ongelooflijk.
Echte vakmanschap voor een faire prijs.

2 likes

Hear hear voor Nico idd

1 like

Nieuwe sluiting van mijn SMPc door nico laten erop laten zetten. Snelle service gisteren gebeld moest vandaag in Culemborg zijn voor werk.

Coronaproof alles keurig afgehandeld.
10 minuten later was het gefixt voor een zeer nette prijs.

2 likes

Super vakman Nico kom daar ook al jaren voor al mijn horloges :+1:t2:

2 likes

Vandaag bijzonder vriendelijk en snel geholpen door Nico. Hele grote aanrader!

1 like

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij het e-mailadres van Nico in een PB te sturen?

Bij voorbaat dank :pray: