Maar je vindt de El Primero Shadow dus mooier dan de reguliere versie? Want ik heb de Shadow maar kijk nog wel eens met een schuin oog naar die reguliere chronomaster
#metoo
Ben ook absoluut type 3. Veels te impulsief. Maar moet wel zeggen dat het afgelopen jaar vrij rustig is/was. Heb er wel een paar in het blauw staan maar dan is het wel klaar. Hoop ik…
Haha, degene waar jij het meeste spijt van hebt zijn op dit moment misschien wel mijn 2 favoriete horloges in de m’n collectie!
Leuke post Herman! Ik ben zelf denk ik een impulsieve denker! En moet zeggen dat ik eigenlijk nog nergens echt spijt van heb gehad.
De Black Bay 36 en 58 waren fantastisch, zolang het duurde… Het is jammer dat de Bathyscaphe het nest heeft verlaten, maar de Breguet die ervoor in de plaats kwam is echt een plaatje!
Zo beschouw ik het ook een beetje. Iedere keer als er iets uit gaat is dat voor een beter horloge / een horloge in een luxer segment.
Daarnaast de horloges die er uit gingen droeg ik over het algemeen niet vaak meer… behalve dan de laatste keer toen alles er uit ging
Als ik zo kijk hoe jij je collectie opgebouwd hebt, zou ik je niet impulsief willen noemen. Ik denk alleen dat je nooit een horloge gaat vinden dat zo goed bij je past als je Galbee 2823.
Wat betreft die Bathyscape - die zou ik zeker wel missen - echt een prachtig horloge. Gelukkig heb je nu de Swatch versie, bijna hetzelfde
Inderdaad, een aantal was ik al weer half vergeten, zoals die twee vintage Seiko’s en Monster hahaha.
Nu ik het zo terug bekijk, dan was die Citizen toch ook erg leuk. Leuke prijs en een horloge die je zonder zorgen droeg… zou ik die dan ook weer terugnemen???
Jep, het afsluiten heb ik al een soort van gedaan met de Speedmaster. BB58 er weer bij en voor mezelf zou ik dan heel tevreden zijn. Dan twijfel ik nog wel om er een Rolex 124270 bij te nemen voor het ultieme trio, maar dan is het spel dan ook echt uitgespeeld. Mijn doel is wel om een kleine collectie te hebben, anders krijg ik te veel keuzestress De Explorer schuif ik alleen wel door naar de lange termijn, anders is voor mij het spel al uitgespeeld en dat zou wel heel snel zijn na 3 jaar serieus bezig te zijn met horloges. Ik vind het tevens ook leuk om langere tijd over iets te kunnen dromen ipv direct te bezitten.
Zo verging het ook met de Speedy. Negen jaar van kunnen dromen en drie maanden geleden mocht het van mezelf wel een keertje