Niet nieuw hier, maar toch even voorstellen: Nirya

Hallo iedereen,

Ik ben Nirya, 23 jaar en woon in Den Haag. Nu een kleine 3 jaar gefascineerd door horloges en in die periode veel actief geweest op kleine internationale Facebook groepen omtrent dit o zo leuke onderwerp.

Heb regelmatig deze website als bron van informatie gebruikt en vroeg mezelf recentelijk af waarom ik mijzelf niet eerder heb geregistreerd hier.

Hoop te kunnen bijdragen aan de vele discussies hier en wat meer gelijkgezinde horlogeliefhebbers te leren kennen!

Voor wat betreft mijn collectie ben ik nogal een Seiko liefhebber. Ik sluit echter niet uit dat ik in de verre toekomst een Zwitsers horloge zal toevoegen aan het voornoemde (hoog op de lijst: Omega Speedmaster Reduced/Triple Date, Rado Captain Cook 37mm).

Op dit moment bestaat mijn collectie uit het volgende:

Seiko 5 SNK063J5:

Grand Seiko SBGR087:

Seiko SKX013K2:

Seiko SARB017:

*** mag de foto niet posten, maar jullie kennen hem ongetwijfeld! ***

Als jullie vragen hebben laat het me weten hier of stuur me een PM, praat graag horloges met mensen. Zo niet kom ik jullie graag tegen in de topics!

Groet, Nirya.

29 likes

Welkom op het forum, en een mooie collectie. Zeker de Grand Seiko.

Welkom, welkom! :+1:

Van harte welkom :clap:
Aparte wijzerplaat in de eerste.

Pieter.

Ik ken zeker nog niet alle regels, maar waarom mag dat niet?

Mooie collectie! Welkom

@jeronimo, @ThaPapper : Dank jullie wel!

@BadBoy : Dankjewel, en ja hij is apart, Arabisch-Indische cijfers. Dit model is zover ik weet alleen verkrijgbaar in een aantal Golf-staten.

@mechaniekje, bij het maken van de post werd gemeld dat ik als nieuw lid slechts 3 foto’s mocht plaatsen. Volgens mij zijn de beperkingen nu al weggenomen.

Hierbij een foto van de SARB017, kan de OP niet bewerken:

8 likes

Welkom en mooie collectie! Die GS is echt smullen.

Is en blijft toch een leuk klokje, deze Alpinist. Mijn vriendin draagt hem iedereen dag weer met plezier.:+1:

1 like

Welkom hier, en mooie collectie! Zeker die GS :+1:

Welkom! Enne, I like them all!
Veel plezier hier.
Gr.Wander

Welkom op het forum. Mooie collectie, hoor. Als je al zo’n verzameling hebt opgebouwd, ben ik er zeker van dat je nog vele jaren plezier zult hebben.

Welkom en nog veel horloge- en forumplezier!!!

Vooral die witte Grand Seiko: erg mooi! Veel plezier, je bent hier al veel langer dan ik😄

Welkom Nirya! Mooie set heb je al bij elkaar.

Welkom! Leuke collectie!

Welkom op HF mooie collectie heb je .

Welkom en al een mooie diverse collectie!!

Nirya, welkom op dit mooie forum. Mooie Seiko collectie.
Groet. Richard.

Dat is het mooie van Seiko, een Grand Seiko en een vijfje naast elkaar. Welkom! :slight_smile:

2 likes