Ik ben Nirya, 23 jaar en woon in Den Haag. Nu een kleine 3 jaar gefascineerd door horloges en in die periode veel actief geweest op kleine internationale Facebook groepen omtrent dit o zo leuke onderwerp.
Heb regelmatig deze website als bron van informatie gebruikt en vroeg mezelf recentelijk af waarom ik mijzelf niet eerder heb geregistreerd hier.
Hoop te kunnen bijdragen aan de vele discussies hier en wat meer gelijkgezinde horlogeliefhebbers te leren kennen!
Voor wat betreft mijn collectie ben ik nogal een Seiko liefhebber. Ik sluit echter niet uit dat ik in de verre toekomst een Zwitsers horloge zal toevoegen aan het voornoemde (hoog op de lijst: Omega Speedmaster Reduced/Triple Date, Rado Captain Cook 37mm).
Op dit moment bestaat mijn collectie uit het volgende:
@BadBoy : Dankjewel, en ja hij is apart, Arabisch-Indische cijfers. Dit model is zover ik weet alleen verkrijgbaar in een aantal Golf-staten.
@mechaniekje, bij het maken van de post werd gemeld dat ik als nieuw lid slechts 3 foto’s mocht plaatsen. Volgens mij zijn de beperkingen nu al weggenomen.
Hierbij een foto van de SARB017, kan de OP niet bewerken: