Niet nieuw hier, maar toch even voorstellen: Nirya

Mijn beste,

Nirya, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Bijzondere Seiko die 1e, met die uurmarkeringen… Gaaf hoor!

Bij mij begon het ook met Seiko. Inmiddels al veel verschillende horloges gehad maar de Seiko virus blijft er voor altijd inzitten. Welkom Nirya! :facepunch:

Dank iedereen, een erg warm welkom!

@anon50762135EV: Absoluut! De wijzerplaat heeft een heel fijn patroon wat in zeker licht erg mooi naar voren komt. Google het of hou mijn posts in de gaten.

@ThaPapper: Erg mooie klok inderdaad, een van de weinige die groen en goud op zeer smaakvolle wijze weet te combineren. Past ook bij de ā€˜mountaineering’-vibe. Je vriendin heeft een mooie uitgekozen, of jij voor haar wellicht? :wink:

@koekoek: Jep, ze weten in elke prijsklasse iets moois te bieden. Dankjewel!

@Svitzer: Dankjewel! Heb er hierboven kort iets over gezegd.

@Batossai: Voor mij begon het met Orient. Heb heel kort een vintage Russische Raketa 24H Worldtime gehad en een Chinese Seagull 1963. Ze hadden allemaal bijzonder veel karakter, maar Seiko heeft een bepaalde charme. Wil m’n collectie klein houden dus die hebben het veld moeten ruimen helaas. Dankjewel!

4 likes

Welkom op dit mooie forum, en veel plezier!
Leuke collectie. De eerste (het vijfje met arabische cijfers) vind ik wel heel apart. Nog nooit gezien. Geniet ervan!

Die Grand Seiko is mooi! :blush:
Welkom!

Welkom Nirya!
Prachtige collectie heb ješŸ‘Œ

Welkom :grinning:

Welkom en veel plezier hier op HF :slight_smile:

Welkom op HF, mooie horloges :thumbsup:

Welkom, prachtige Grand Seiko!

Welkom! Mooi merk, Seiko.

Ik uitgekozen en gekocht, mijn meisje hem om gedaan en nooit meer afgedaan…:joy:

1 like

Welkom!

Welkom!..mooie collectiešŸ–’šŸ˜Š

Wederom, allen bedankt!

Welkom!! Mooie collectie! Hoewel Ik zelf niet echt Seiko gericht ben is zo’n GS toch wel heel chique.

Studeer je nog?

Welkom en veel plezier hier!

Welkom mooie collectie!

Hee, da’s leuk. Een Seiko liefhebber die er een aparte slinger aan geeft. Mooie collectie. Uit nieuwsgierigheid, hoe breed is je pols? Er klagen regelmatig mensen over de SKX013, die zou te klein zijn, en ik zit te dubben of ik 'm aan m’n zoontje moet geven voor z’n 10e verjaardag.

Kortom, is ie future-proof, ook voor normale polsen?

Die GS is natuurlijk prachtig, maar dat 5je met die Arabisch/Indische cijfers is ook zeer cool (al verstoot ie tegen m’n lug- en staal-regels), en de Alpinist is natuurlijk een gedoodverfde klassieker.

Heb je een koppeling met Arabisch? Ik zie dat je je dagschijven ook graag op Arabisch houdt. Ik heb helaas alleen een SNZG11 waarbij dat kan, de rest is Engels/Frans. :slight_smile:

Welkom hier.

1 like