Niet nieuw hier, maar toch even voorstellen: Nirya

Welkom, leuke Seiko’s, ook bijzonder die “Arabische”!

Welkom op HF! Lekker breed zo, van Seiko 5 naar GS :slight_smile::+1:

1 like

Bedankt iedereen.

@Scipio: Ja, en daarnaast werk ik 24 uur per week.

@Fate_Amenable_To_Change: Dankjewel. Wat betreft de SKX013, ja, ik moest er in het begin met m’n 17,5cm pols ook aan wennen, zeker nadat ik eerst de SKX007 heb gehad. Maar ik ben er nu gewend aan geraakt een kleine duiker te hebben. Zoals je misschien is opgevallen zijn geen van mijn horloges groter dan 38mm (5: 36mm, GS: 37mm, 013: 38mm, Alpinist: 38mm (op het kortste punt)). Ik heb een persoonlijke voorkeur voor iets kleiner dan gemiddelde horloges.

Wat betreft je zoontje, uitstekend cadeau en er vanuitgaande dat zijn polsen niet groter zijn dan de mijne zal het naar mijn mening prima staan, maar het zal van jullie genen en mening afhangen of die future proof is of niet! Hoop dat ik je een beetje van dienst heb kunnen zijn.

@Hieronimus: Thanks! Ik ben van mening dat er voor elke prijs wel een goed, mooi en speciaal horloge te vinden is. Beetje het motto van mijn collectie.

Welkom! Je collectie is zeker HF-proof te noemen.
Ja, en die GS, dat is zondermeer een topper van jewelste.
Veel plezier hier!

1 like

Leuk! Wat studeer je als ik vragen mag? :slight_smile:

Welkom mede-Hagenees!
Mooie seiko’s heb je!

@Scipio: Geen probleem, ga volgend jaar beginnen aan m’n master Informatierecht.

@Josh: Dankjewel! Die TAG Heuer mag er ook wezen.

Gaaf! Ik heb zelf ook rechten gedaan, weliswaar heel wat anders dan informatierecht maar toch :stuck_out_tongue:

1 like

Welkom hier in de wereld van de horlogeliefhebbers, mooie collectie heb je al en dan vooral die GS :heart_eyes:.

Gezien de vele complimentjes, nog een shot van vanmiddag op kantoor.

Overigens, krijg ik als het goed is morgen een Seiko OEM bracelet voor de Alpinist binnen, en de bracelet voor deze GS is ook onderweg. Ben zelf erg benieuwd, ben namelijk wel bracelet fan.

1 like

Welkom! Goede collectie tot op heden…

1 like

Welkom en complimenten voor de zeer leuke Seiko collectie!
Wat de GS betreft … zucht … blijf maar komen met die foto’s! :+1:

1 like

welkom , en meteen een leuke binnenjomer. Die GS is om duimen en vingers van af te likken! Please more pictures!!

1 like

Post zeker een foto van je GS met bracelet!

1 like

1 like