Niet te vinden horloges

Ik heb al een lange tijd een Meistersinger calender quartz op mijn wishlist staan. Heb daar al een keer een gezocht-topic voor aangemaakt, zoek het internet af en door deze zoektocht bezoek ik zo af en toe de Rikketik in de hoop hem daar een keer te vinden. Maar zo lanzamerhand begint de hoop om deze ooit in mijn bezit te krijgen steeds minder te worden.

Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie ook een horloge op je wishlist hebben staan waarvan je weet dat die bestaat, maar die je maar niet kunt vinden. Misschien leidt dit topic dan voor iemand wel tot het bezit van het gezochte horloge.

Hier het horloge dat ik zoek.

M4

7 likes

Er is een apart gedeelte op het forum.
Zelf meerdere horloges die ik zoek. Soms vind ik er eentje na meerdere jaren zoeken. Maakt het voor mij iig enkel leuker.

2 likes

Probeer eens bij juwelier Reijers in Oudewatee

1 like

@Bidle, ik zou zo ondertussen graag eens beloond willen worden voor al dat zoeken.
Wellicht dat dit ik door dit topic een exemplaar kan vinden.

Ik ben waarschijnlijk wat ongeduldiger. :grinning::grinning:

Moet dit topuc gesloten worden?

Tuurlijk niet, wij betalen toch niet voor de digitale ruimte :wink:

Maar misschien helpt het wel als je gericht een “gezocht” topic aanmaakt!

1 like

@anon12406429EV bedankt voor de tip. Ik ga contact met ze opnemen.

1 like

Niet nodig,… soms kan het zoeken erg lang duren sommige staan al langer dan 10jr op mijn lijstje. Komen vanzelf en tot die tijd genieten van ander moois. :+1:

1 like

Om in te haken op de originele post. Op zich logisch dat ie haast niet te vinden is, maar ik zoek al jaren naar een Seiko 6159-7000 of 6159-7001. Helaas is de prijs van dit horloge de laatste jaren geëxplodeerd, waardoor niet alleen het vinden heel lastig is, maar ook de aanschaf haast niet meer te doen is.

Nu komt er wel een hommage uit in de vorm van de SLA025/SBEX007 maar ik raak maar niet overtuigd van de foto’s die ik er van heb gezien. Bovendien is ook bij dat horloge de prijs exorbitant hoog…

3 likes

Ondertussen geniet ik volop hoor. :slight_smile:

Langer dan 10 jaar, allemachtig.
We gaan het zien hoe lang het gaat duren.

1 like

Er stond er afgelopen jaar nog 1 op MP voor niet eens een al te gekke prijs. :wink:

Deze zoek ik al jaren

Sarb037

5 likes

Heb je deze ook gezien? Hij zou relisted zijn maar kan hem niet meer vinden, stond ook unsold…Ik zie niet van welke datum de aanbieding was. Je zou een berichtje kunnen sturen of hij al verkocht is…

2 likes

Bedankt voor de tip, ik vind het echt een mooi horloge, maar door hun zeldzaamheid zijn de prijzen soms wat hoog en dan is het afwegen, wat voor moois is er voor dat geld nog te koop. De eeuwige marteling van een horlogeliefhebber :open_mouth:

1 like

Ik ook! Maar gelukkig vissen we niet in dezelfde vijver. Ik heb overal lijntjes uit staan om die wijzerplaat ooit een keer te bemachtigen.

2 likes

Daar had ik ook al aan gedacht maar ik zou begot niet weten hoe dat knutselwerk voor mekaar te krijgen, respect Han!

1 like

Je bent altijd welkom Stefaan, alleen niet met een 037 dial… of je moet er twee hebben :joy: Dan zet ik hem er voor nop in :upside_down_face:

Dat is vriendelijk, bedankt voor het aanbod en dat ga ik in gedachten houden mocht ik de mogelijkheid krijgen zulke wijzerplaten te bemachtigen.

1 like

eBay auto search…

1 like

Welke horloges kun jij moeilijk vinden? Of houd je dit liever voor je, omdat de kans bestaat dat dan het hele forum naar deze horloges op zoek gaat als uitbreiding van hun eigen collectie.

sarg 007

1 like