Ik zoek nog naar een seiko twin quartz uit mei 1981… Toen werden ze nog wel gemaakt…maar blijkbaar niet meer zoveel als in voorgaande jaren…heb het een beetje opgegeven…bijna
Ik heb tientallen auto searches op eBay aan staan en zo nu en dan komt er echt iets voorbij. Als er dan iets wordt gepost dan kun je alleen nog de pech hebben dat iemand hem eerder ziet dan dat je je overzicht ontvangt.
Die heb ik meermaals voorbij zien komen op de horlogemarkt de afgelopen tijd
Zoek al heel lang naar een Seiko 6309-729b, oranje wijzerplaat. Niets!
Vervelende hobby
Fixed that for you.
Ik denk dat ik gewoon een budget van 700,- ballen ga reserveren en er één via eBay koop als er weer eens een langs komt. Dat is mij de collectie wel waard.
maar niet in nieuwstaat en tegen belachelijke prijzen…
De laatste SARG007 was echt in nette staat en met stalen band voor maar 285 euro. Dat is een zeer nette prijs.
Uh… dat is wel handig, eens uitzoeken hoe dat werkt
Ook al een tijdje op zoek naar een Seiko SCBS011

Als één van jullie een mint 16013 met tapestry dial weet te liggen in Europa boek ik over twee weken een weekendje weg Halp mi. Als iemand me kan wijzen naar een goed adres voor een zwarte tapestry wijzerplaat ben ik ook al erg blij. In Nederland staat er eentje te koop, maar zonder band. Dat is no-go. Ik wil naar binnen lopen, geserveerd worden met goede koffie en compleet naar buiten stappen.
Ben je nu al klaar met die zeewierhut bouwen? Ga een zandkasteel scheppen op dat waddeneiland van je