Niet zomaar een aanwinst, maar cadeautjes van Forum leden. Deel 1

Wat een heerlijke post / verhaal!
Kijk nu al uit naar het vervolg.

1 like

Mooi verhaal zeg, en deze is prachtig!!

1 like

Mooi verhaal man.
Geeft je weer een stukje optimisme vwb je landgenoten.

1 like

Wordt tijd voor een LEX horloge museum. Suppoosten via het forum.

2 likes

Dank voor alle mooie reacties! Aan deel 2 wordt gewerkt.

Geven is een van de leukste dingen om te doen, ik ga een mooie Ricoh voor je opzoeken :smiling_face: of iets anders, heb al een idee :smirk:

2 likes

Heel erg mooi!
Zo heb ik zelf ook een vintage Certina Waterking gekregen van een zeer goede vriend van me. Hij dacht dat het vooral in de horlogedoos zou belanden, maar het is ondertussen mijn meest gedragen horloge.
Een goede vriend is heel dierbaar.

1 like

Wat leuk Petro! Ik ben heel benieuwd. Nu alvast bedankt voor dit toffe aanbod!
We houden contact per PB?

En zo is het. Die horloges van mijn Forum vrienden behoren voor mij ook tot de meest waardevolle stukken in mijn collectie.

2 likes

Mooi verhaal weer. Prachtige verzameling heb je. Ik kijk er iedere keer weer met bewondering naar.

1 like

PB gestuurd

1 like

Allemaal mooi. Leuk dat je dit deelt. Was ook leuk om te lezen.

1 like

nou, nou, een hele brok tekst en foto’s weer :ok_hand:
deel 1 leest als een boek, je begint er met lichte tegenzin aan maar al snel wordt je door het verhaal aangetrokken en het laat je niet meer los tot het einde :smiley:
en over een boek gesproken, mss wel een tip om zoiets werkelijk te maken :thinking:
iig weer een mooi verhaal :+1:

1 like

Dit soort diepgaande verhalen smul ik van. Dankjewel @Lexaf, kan niet wachten op het vervolg. #smullen

1 like

Is er inmiddels:

2 likes

Toch leuk dat we je met een investering van €6,- en een hoop elleboogstoom een memorabel horloge hebben kunnen bezorgen :+1:
Veel plezier met de “LEX”!!

4 likes

Dankjewel voor het delen van je passie voor vintage horloges en de fraaie foto’s.
Het is absoluut een genot om dit te lezen.

1 like

Heel leuk om dit stuk te lezen en ga morgen verder met deel 2. De verzameling is iets om trots op te zijn! :ok_hand:t3:

1 like

Meester verteller.
Weer een mooi stuk Lex.

1 like

:watch:Inderdaad een héél leuk verhaal en zeker leuk, dat je ook van forumleden horloges hebt gekregen :star_struck: wordt zo een mooie persoonlijke collectie :ok_hand:
met vriendelijke groet, Arno

1 like

Wat een ongelofelijk leuk verhaal heb je hier geschreven! Was me er (nog) niet van bewust dat er zulke leuke interactie is tussen de leden van het forum en dat er zoveel verschillende invalshoeken voor verzamelingen zijn. Ik kijk nu al uit naar je volgende artikel :hugs:

1 like