Nieuw bij S&C

Zojuist op advies van het forum bij S&C geweest .die mij vertelde dat sinds vandaag ze ook actief gaan mee doen op de inruil en 2e hands markt…

laatste foto natuurlijk een klein btje in stijl.

3 likes

Dank voor het delen maar dat doen ze al een tijdje hoor… :wink:

De inruilprijzen die ik gehoord heb zijn nu niet echt om naar huis te schrijven.

Inruil valt over het algemeen overal en altijd tegen, zal bij schaap niet anders zijn

4 likes

DTPSE1?

Bekt niet echt lekker, welke stagiair heeft dat bedacht?

7 likes

Om maar te zwijgen van de rare opmaak met die grote hoofdletter die dan naast de hoofdletter van de eerste zin komt te staan.

Dat en de walgelijke neiging om boven een totaal Nederlandstalig verhaal volledig overbodig Sell your Watch te zetten. Maak dan twee flyers, gewoon een Nederlandse (Verkoop uw horloge) en een Engelse met daaronder Engelse tekst.

11 likes

:joy:

Met de hoofdletter W van “Waarom?!”. De directe uitbetaling per bank, waarbij je na max. 5 werkdagen je geld eindelijk een keer hebt, begrijp ik ook niet helemaal.

2 likes

Zal wel via de ING gaan …:innocent:

4 likes

Toen ik vorig jaar bij Schaap een Datejust ging passen, boden ze voor mijn Omega Seamaster 120 uit 1967 €300. :joy: Nou doei he!

17 likes

Is hier al een topic over: belachelijke inruilprijzen?

3 likes

Inhuilprijzen

14 likes

Ik wil je er best 350e voor geven :stuck_out_tongue:

2 likes

355 :lying_face:

3 likes

En ik maar denken dat de biedingen op Marktplaats slecht waren.
Pfffff

3 likes

Crimineel ! :sunglasses:

1 like

Het blijven zakkenvullers :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Gewoon je zwarte geld meenemen, doen ze niet moeilijk over bij S & C

3 likes

Hier ook eens gekeken wat ik qua inruil zou krijgen voor mn Speedy FOIS, anderhalf jaar oude complete set en werkelijk in nieuwstaat, en dan een Tudor BB41 daarvoor terug. Speedy is nieuw €4200 en de BB €2800.

Werd gebeld door S&C en de vriendelijke man zei dat als ik de Speedy in zou ruilen, er €1300 bij betaald moest worden voor de Tudor. Ik vroeg de beste man of hij zich realiseerde dat de inruil die ze op mijn Speedy boden dan €1500 was, en dat ik dat er op de hoek van de straat in een kwartier ook voor kan krijgen :joy: Hier ook al gezien dat een goede tweedehands Speedy voor tussen de €2600 en €2900 gaat, dus vriendelijk bedankt en verteld dat ik geen dief van mn eigen portemonnee ben, de afschijving op die nieuwe Speedy is zelfs bij een fatsoenlijke verkoopprijs al vrij behoorlijjk…

Uiteindelijk via MP voor een nette prijs verkocht aan een hele vriendelijke jongen die er heel blij mee is :slight_smile:

7 likes

En waar heb je de BB gekocht?

3 likes

inruil=dubbel cashen (voor de juwelier dan)

Gewoon nooit doen, tenzij geld je gewoon helemaal niet interesseert…

1 like

Juist @Nathalie1,

mijn Seamaster wilden ze voor € 2280,-- ‘kopen’, maar zeg gerust ‘krijgen’.
Hij is van 2017 (was € 4850,-- toen) … Ja - net als jij al zei - doei hè !

1 like