Ik vind gen ook erg geslaagd. Zit er nog betekenis achter het Lord ‘Marvel’?
Ik zat gelijk te denken aan de striphelden …maar dat is het niet, als iemand het weet is het @koekoek wel
Haha…hier ook.
Was ik nou niet eerder dan al die lieden?
Ik ben bezig met een Lord-Matic met linen dial, maar daar kan tzt nog wel een Lord Marvel bij als je 'm een maandje houdt of zo.
Zeker. Jij was net na @daffie.
De volledige wachtlijst:
@daffie, @Fate_Amenable_To_Change, @kiek, @Mafkees, @slin, @Klokkengek en nog wat lieden. Maar goed, als ik de top 2 onthoud loopt alles wel los. Trouwens, wie zegt dat ik hem ga verkopen?
Het is eigenlijk ’ Lord Wanhoop!’ … Nee hoor grapje uit mijn jeugd. Mijn vader noemde mij vroeger zo…
Ook een soort superheld dan! Wanhoop niet ik kom eraan!!
Hé, Candide lijkt weer op Candide
Ontegensprekelijk een goed excuus.
Vind het overigens een schitterend horloge. Komt op de Wunschzettel.
Met een hoop bombarie ouwe rommel presenteren?
Jammer dat er niet zo’n mooi King Quartz logo op zit
Dit even gemist…maar hoe zie je dat dan??
Ah…ja chips …ook al eens gehad met een horloge dan lijnen ze niet goed… Thanks!
Doelde eigenlijk meer op je Avatar
Haha, die is nog geen kwartier gewijzigd geweest denk ik. Heeft wel indruk gemaakt blijkbaar.
Wat dacht je van jezelf dan? Verkoop al die 150+ Citizens toch en koop die OP die je graag wil. Of twee… of misschien wel drie
Hee, a propos slippende minutenwijzers:
Wie zijn er hier goed in Seiko restauraties? Ik zie op Instagram iemand die met laser-welding en hernieuwd polijsten vintage kasten weer als nieuw krijgt, en ik heb het idee dat ik binnenkort wel eens een bezeltje en een zijkant te polijsten heb.
Ja…makkelijker gezegd dan gedaan…kopen gaat veel makkelijker …Misschien eens op een rommelmarkt gaan staan met 150 horloges uitgestald