Nieuw binnen: Seiko Lord Marvel (hi-beat)

Ik vind gen ook erg geslaagd. Zit er nog betekenis achter het Lord ‘Marvel’?

4 likes

@septentrio kom er maar in.

1 like

Ik zat gelijk te denken aan de striphelden :joy: …maar dat is het niet, als iemand het weet is het @koekoek wel :+1::smiley:

3 likes

Haha…hier ook. :joy:

2 likes

Was ik nou niet eerder dan al die lieden?

Ik ben bezig met een Lord-Matic met linen dial, maar daar kan tzt nog wel een Lord Marvel bij als je 'm een maandje houdt of zo. :slight_smile:

2 likes

Zeker. Jij was net na @daffie. :sunglasses:

De volledige wachtlijst:

@daffie, @Fate_Amenable_To_Change, @kiek, @Mafkees, @slin, @Klokkengek en nog wat lieden. Maar goed, als ik de top 2 onthoud loopt alles wel los. Trouwens, wie zegt dat ik hem ga verkopen? :wink:

3 likes

Het is eigenlijk ’ Lord Wanhoop!’ … Nee hoor grapje uit mijn jeugd. Mijn vader noemde mij vroeger zo…:joy::wink:

3 likes

Ook een soort superheld dan! Wanhoop niet ik kom eraan!! :joy:

2 likes

Hé, Candide lijkt weer op Candide

1 like

Ontegensprekelijk een goed excuus.

Vind het overigens een schitterend horloge. Komt op de Wunschzettel.

Met een hoop bombarie ouwe rommel presenteren? :wink:

1 like

Jammer dat er niet zo’n mooi King Quartz logo op zit

3 likes

Dit even gemist…maar hoe zie je dat dan??

3 likes

Ah…ja chips :+1: …ook al eens gehad met een horloge dan lijnen ze niet goed… Thanks!

Doelde eigenlijk meer op je Avatar :rofl:

1 like

Haha, die is nog geen kwartier gewijzigd geweest denk ik. Heeft wel indruk gemaakt blijkbaar. :joy:

Wat dacht je van jezelf dan? Verkoop al die 150+ Citizens toch en koop die OP die je graag wil. Of twee… of misschien wel drie :joy:

3 likes

Hee, a propos slippende minutenwijzers:

Wie zijn er hier goed in Seiko restauraties? Ik zie op Instagram iemand die met laser-welding en hernieuwd polijsten vintage kasten weer als nieuw krijgt, en ik heb het idee dat ik binnenkort wel eens een bezeltje en een zijkant te polijsten heb.

2 likes

Ja…makkelijker gezegd dan gedaan…kopen gaat veel makkelijker :roll_eyes::joy:…Misschien eens op een rommelmarkt gaan staan met 150 horloges uitgestald :grin:

3 likes