Catawiki voor jou. Even wat energie insteken en jij zwemt in het geld door die ouwe meuk.
Ja dat zou kunnen maar ik zit nog steeds met het idee dat ik misschien helemaal geen meer plezier ga beleven aan een horloge van €4000 of één van €150… Waarshijnlijk mezelf kennnde ga ik daar heel voorzichtig mee doen dan…net zoals dat ik eens een nieuwere auto had gekocht en gek van mijzelf werd van voorzichtigheid en toen die maar verkocht en een oudere auto ervoor gehaald
“Perlonslijtage” weer een nieuw woord geleerd hier.
Maar als ik de perlon band zie, en een nato, is het contactvlak tussen het kastdeksel dan niet gelijk, en treed er bij een nato niet vergelijkbare slijtage op?
Het enige wat ik dan kan bedenken is dat er bij het perlonweefsel meer open ruimte is waar bijvoorbeeld een zandkorreltje kan blijven steken en omdat de band dunner is, het horloge meer beweegt.
Volgens mij komt het vooral omdat perlon veel meer schuurt dan NATO. Het is een veel meer karton-achtig materiaal.
Neem je ook een extraatje aan, beetje meegaan met de tijd!?
Ik stuur wel even een PB!
Ja. Doe maar 1000 piek. Dan ben je de eerste.
Daar verbaas ik me toch over. Jij gaat toch nogal eens naar de Balkan. Volgens mij is dat daar geen usance

Daar verbaas ik me toch over
Gebbetje Wil. Ik ben een eerlijke jongen van de straat, dat weet je.

Jij gaat toch nogal eens naar de Balkan. Volgens mij is dat daar geen usance
Goed punt. Als ik in herhaling val, bij deze excuses. Maar ik pakte een keer in Sofia een taxi waar ik had verwacht te moeten pingelen. Ik verstond ‘fifty’ maar het bleek ‘fifteen’. Dus daar stond ik mooi voor aap met mijn ‘no, twenty, twenty’. Nooit verwacht dat het goedkoper zou zijn dan ik van mijn AirBnB host had doorgekregen. Eerlijke lui daar.
Het maakt me werkelijk niet uit welk bandje je erop hebt zitten.
Ik vind het een schitterend horloge. Daar doen de bandjes geen afbreuk aan. Erg mooi.
Thx voor de snelle communicatie, zoals je al aangaf in je PB. Eerst lekker van genieten en hoor het wel als ik hem kan ophalen.
Rest enkel het Marvel-verhaal nog!
Lekker bezig hoor Ide
Mooie variant, zo met opgelegde markers en zeepaard achterop. Zijn volgens mij de eerste generatie, toen je nog glashard mocht volhouden dat een horloge waterproof was (ipv water resistant).
Heb zelf de variant met linnen dial en Arabische cijfers, ook leuk, maar die met streepjes is misschien wel net iets mooier…

Heb zelf de variant met linnen dial en Arabische cijfers, ook leuk
Zeer mooi. Ik denk dat @Fate_Amenable_To_Change wel interesse heeft in deze
P.S. sinds wanneer ben jij in to bonsai?
Ook mooi!

toen je nog glashard mocht volhouden dat een horloge waterproof was (ipv water resistant).
Geinig genoeg weten weinig mensen hiervan. Zo heb ik net nog een horloge op de kop getikt ‘uit de jaren 70’ met toch echt een ‘waterproof’ deksel

Heb zelf de variant met linnen dial en Arabische cijfers, ook leuk, maar die met streepjes is misschien wel net iets mooier…
Ik vind alle uurcijfers op een wijzerplaat maar zelden mooi, maar voor deze maak ik een uitzondering. Is erg mooi gedaan, netjes in verhouding.

Ik vind alle uurcijfers op een wijzerplaat maar zelden mooi, maar voor deze maak ik een uitzondering.
Ik had precies hetzelfde. Die moderne presage versie kan mij bijvoorbeeld weer niet bekoren. Deze vintage van @Ferdinand weer wel.
Nice

Deze vintage
Vintage is nu eenmaal de bom. Welcome to the dark side!