Heb ik zelf ook nog gedaan lang geleden…
Ach, ik had lang geleden een rode katoenen broek, Van Bommel bootschoenen, een lichtblauw overhemd en daarover een mintgroene lamswollen trui. Al dan niet om de nek geknoopt.
Haha, geintje, dat was toen nog niet eens uitgevonden, die ellende.
Das die Rios retro, right? Heb dezelfde in 20/16 in donkerbruin. Leuke band, wel wat dik.
Disclaimer: ik ga in de toekomst ook nog cognac 2stitches matchen op mijn klokkies.
… wtf … what happened …
Nope. Het is deze van Graf:
Bwa, de alligator grain gaat chiquer staan. En anders koop je dit er nog bij voor het weekend hé… wel oppassen met investeren in meerdere 19mm banden, is toch echt minder courant en bij een flipper blijf je er wel mee zitten
Ik heb deze nog liggen. Is wel een 20mm. Maar een krappe 20mm, dus het gaat prima.
Ja, dat had ik mij ook gerealiseerd.
Mwah, dat zal wel loslopen denk ik. Ik heb een reputatie hoog te houden hier…
Ik heb overigens ook een aantal 19mm lugsizes; m’n Buren Chrono-Matic, de Cyma Navystar, en m’n Angelus Chronodato, dus ermee blijven zitten moet wel loslopen ja
Wel even beschaafde kleuren blijven kiezen en met voldoende taper
Simpele oplossing: alleen nog 19mm lug size horloges kopen.
Nah.
Hier zie ik veel te weinig van! Ik dacht dat deze niet meer in de collectie zat. Geweldig horloge is dat zeg.
Heel mooi
Ik blijf het gave horloges vinden, deze wondertjes! Mooi Ide, gefeliciteerd
Ennn, erg leuk geschreven
Dat werpt wel een vraag op voor 19mm lugs:
- Leven met beperkt bandenaanbod?
- Afknijpen van 20mm voorraad?
- 18mm bandje ruim laten zitten?
0 stemmers
Komt u maar.
Duidelijk
Voor de prijzen van sommige confectiebanden die ik voorbij zie komen kun je bijna 3 banden op maat laten maken bij de bandengoeroes 's forums. Hoezo beperkt?