Nieuw blauw Monster 2017

De geruchten … nieuw uurwerk 6R … de foto’s :innocent:

4 likes

Nu moet je je verzameling weer uitbreiden Gio…:wink:

1 like

Weer 1 voor het verlanglijstje…

Nope … ik doe niet meer mee @Utrecht2 :joy:

1 like

Komt ie ook uit zonder die vreemde loupe?

En wanneer?
Ander glaasje erop en ik wil 'm wel hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind de loupe juist cool.

Cool ding. De SZSC003

Markers zien er perfekt uit. Die loupe is vreemd.
Kroon vind ik niet passen in het geheel.

1 like

the third iteration of the Seiko Monster is by far the most balanced. Gone are the shark-tooth indices of the second generation, replaced with the trapezoidal markers reminiscent of the first release. The day feature was dropped, and a Rolex-esque magnification window was added to the crystal. The 3rd-gen Monster also contains the premium 6R15 movement

3 likes

Mooi klokje, zeer fraai, alleen zo’n klont staal zou toch minimaal op 1000mtr afgeperst moeten zijn.
Met zo’n verschijning verwacht je wat meer toughness

Op Amazon is hij al verkrijgbaar. € 589,- exclusief 16 euro shipping. Stevige prijs vind ik, maar wel een tof ding. Maar zoals hierboven al aangegeven: je verwacht meer toughness bij een Monster

Nice, fijn met een 6R, adviesprijs is stevig. Rob zal hem voordeliger kunnen aanbieden. Dan meteen een saffie erop!!!:+1:

Leuk kleurtje. Beter uurwerk, maar nog steeds ‘slechts’ 21.600 BpM. Had echt gehoopt dat loupes verleden tijd waren. Prospex merkje voegt niets toe. Conclusie: Gen 1 & 2 blijven koopjes. Dit niet. Conclusie IMHO duidelijk.

Alles met die vreselijke X = P S komt er bij mij ( Seiko purist ) zeker niet in.
Al komen ze in paars met goud :grimacing: !!!@#$%brrrr(&$#@@#$%*(.)

Greetz

Taaltechnisch gezien lijkt het dat jij zit te wachten op een paars met gouden Seiko zonder Prospex logo…

Smaken verschillen, maarre…

Een paar maanden geleden werd nog gezegd dat Seiko zou stoppen met het bouwen van monsters.

Voor dit geld heb je twee Deep Blue’s. Ik geloof dat Seiko het een beetje kwijt is.

Marketingtaal. Zodat de consument zich nu verblijd opricht en “Hiep, hiep, hoera” roept.
Alleen al vanwege dat rare loepje een no go voor mij.

Ziet er prima uit. Goede markers. Loupe hoort bij een Ltd monster. Alleen jammer van dat vreselijke prospex logo, daarom alleen al een no-go voor mij. En de prijs mag er ook wezen :blush:

Zeven jaar terug kon je 3 Monsters kopen voor die prijs. Ja, er zijn veel fabrikanten die hun prijzen opdrijven. Met wisselend succes.

Maar stel je in de plaats van Seiko : méér winst per stuk, èn minder klanten nodig om tot eenzelfde resultaat te komen.

En er zijn genoeg Seiko gekken …
:smile: :blush: