Nieuw: dikker kan bijna niet. Oris Aquis Pro 4000m

Om meer reglieren Oris duikhorloges te verkopen. Ik verwacht niet dat Oris genoeg van deze horloges zal verkopen om hier winst op te maken, het doel van zulke modellen is eerder om het merk te laden zodat het geassocieerd wordt met professionele horloges om de ‘geloofwaardigheid’ van Oris als producent van duikhorloges te benadrukken.

1 like

Ik merk dat ik in de minderheid ben, maar ik vind 'm wel tof. Zou ik m kopen? Nee.

2 likes

Ik zie @MannetjeMar hier echt wel mee flaneren

2 likes

Hij ziet er qua looks erg geslaagd uit… maar het zijaanzicht, m.a.w. de hoogte van deze unit, lijkt me toch wel een dealbreaker. Voor rond de 6k zou ik liever gaan shoppen bij Omega. Iets uit de Summer Blue collectie. Maar de Oris ziet er wel bad ass uit :muscle:

2 likes

af en toe heb ik dat wel eens, dan neem ik ook zo’n dikkerd uit de collectie van mij;
soms wil je wel eens iets op de pols “voelen” en dan ben je blij zoiets te hebben :ok_hand:

1 like

Erg handig :sweat_smile:

Maar ronduit erg lelijk :thinking:

2 likes

Ben niet van plan op naar de Titanic te gaan duiken… ik sla hem even over. De kleur vind ik overigens wel mooi.

1 like

Volgens mij heb je daar een wapenvergunning voor nodig!:rofl::rofl:

1 like

Haha inderdaad, omg

De Sinn UX gaat nog een km dieper en is nog niet half zo dik…

1 like

Kanonne wat een gedrocht.
Als je daarmee rondloopt word je staande gehouden voor een onderzoek naar verboden wapen bezit.

niet helemaal de perfecte vergelijking aangezien het bij dat horloge om een quartz uurwerk gaat? Sowieso een stuk dunner

100% mee eens.

1 like

Je kan er in ieder geval mee onder de douche.

1 like

De laatste keer dat ik op 4000 m diepte zat vond ik het vooral erg donker

1 like

Het komt omdat de horlogekast van de Sinn met olie gevuld is. Daardoor kan die (zo ongeveer) oneindig diep. Dus de Sinn met deze Oris of andere niet-oliegevulde vergelijken is appels met peren… :wink:

1 like

Oke. Vanuit marketing perspectief snap ik hem misschien. Maar ik had veel liever gezien dat Oris iets ‘nieuws’ had gemaakt om me te overtuigen een Oris te kopen. Iedereen weet dat je een 300m WR horloge niet nodig hebt, of althans die future van het horloge. Niemand duikt daar en degenen die daar wel duiken hebben heus geen Oris om maar een digitaal duikhorloge. Laat staan dit horloge. Hadden ze hun tijd bij Oris maar beter besteed :sweat_smile:

Zijn dood

6 likes

Gaaf ! :heart_eyes:

Wat ik zeg is dat als je een horloge wilt dat 4 km diep kan, je ook een Sinn UX kan nemen omdat die nog een km dieper kan. Op andere punten vergelijk ik ze dus niet.

1 like