Krijg net de mail binnen. Onze vrienden van Borealis gaan weer een vintage inspired duikertje maken. Niet verkeerd. Interessante side info, blijkbaar gaat Miyota de 9015 een stukje duurder maken…

Krijg net de mail binnen. Onze vrienden van Borealis gaan weer een vintage inspired duikertje maken. Niet verkeerd. Interessante side info, blijkbaar gaat Miyota de 9015 een stukje duurder maken…

Leuk ding. Maar no way dat mijn Halios daarvoor plaats moet maken.
Haha, nee dat lijkt me niet nee…
Vervelend is dat hè, als je in het sub 1000 segment gewoon de top te pakken hebt… dan kom je daar nooit meer vanaf 
Ken het probleem en om nou te zeggen dat er tussen de 1000 en 2500 een hoop mooiers te vinden is…
Dat wordt voor ons meteen de stap maken naar een Pelagos, Seamaster of Submariner @Siedo!
Grappig ding. Maar ze hebben nogal wat duikhorloges in hun programma staan w.o. de Estoril, Batial, Seafarer II, Sea Dragon, Scorpionfish en een nieuwe batch van de Sea Hawk. Vraag me af of ze het allemaal kwijt raken… 
Ik vind hem best mooi. Heb je ook al prijsindicatie gehad?
Die (nare) conclusie heb ik ook al eens getrokken. Pelagos pakt me niet echt.
Een Seamaster of Sub dan weer wel. Ik heb bij Jeroen de Hulk in de handen gehad. Bijzonder apparaat.
In de stijl van Jeroen zou ik eigenlijk ook alles moet en verkopen en dan een 14060m 2-liner fiksen.
Maar ik hou van afwisselen 
Als het per sé nieuw moet zijn niet inderdaad.
blackbay smp300m Speedmaster Monaco Datejust Tudorsub
Wat een poepsaai model zeg. Veel copy/paste werk:
Leuk! Maar laat ik nu zojuist de Scout Sniper hebben besteld, overigens ook met die Seiko aan boord…
Ja dat is het nadeel van heel veel microbrands. Allegaartje. Dit ook.
Wil je onder de 750 piek wat origineels dan zit je toch al snel bij Halios, Aevig, Helson (paar modelllen) en Steinhart.
Dat zou ook zuur zijn, ik heb al een Damasko. 
Maar niet eentje met een blauwe secondewijzer 
Eensch… maar ik ben blij met de gele. Lekker semi-sportief. 
net als het baasje 
Waarschijnlijk is de dag dat ik stop met kopen van duikershorloges de dag dat ze mij kunnen begraven. Kan gewoon niet stoppen. Weet niet of daar een medische term voor is. Houd het voorlopig even op een dwangneurose.
Deze Borealis vind ik niet lelijk. Maar heeft imo toch ook weer niet heel erg onderscheidende looks. Beetje van alles wat. Weet niet wat ie moet kosten? Maar denk dat de eerstvolgende toch maar even een ‘New Turtle’ moet worden. Da’s tenminste een goudeerlijke, pure, rechtdoorzee en onvervalste kopie (reissue) van de 6309! 
Jij snapt het.
Hello Jim,
Ben benieuwd hoe je de sniper vindt.
Ik zit er ook over te denken, hij krijgt in ieder geval perfecte recensies.
Waar haal je hem vandaan als ik vragen mag.
groetjes Len
Plonzusduikeritus. Kom je nooit van af. Chronische kwaal.
Sterkte.
Elf.