Nieuw en nieuwe aanwinst

Als eerst maar even mijzelf voorstellen. Ik ben 39 en sinds vorig jaar geïnteresseerd in horloges. In mijn kast lagen al wat langer een TW Steel en een Diesel horloge. Vorig jaar twee horloges in een opwelling gekocht van dramatische kwaliteit die ik nu via marktplaats heb verkocht. Daarna ben ik mij meer gaan verdiepen in horloges om vervolgens een Seiko Chronograaf, Oriënt Mako en nu deze Oriënt Star te kopen. Ik heb even gezocht maar vindt dit horloge nog niet terug op dit forum…dus enjoy!

8 likes

Leuk :slight_smile: Welkom en veel plezier hier :slight_smile:

Welkom!

Welkom hier, zo te zien ga je momenteel voor de Japanse horloges, en dan ben je hier zeker niet de enige. :smile:
Veel plezier op het forum.

Welkom op het forum en proficiat met je aanwinst!

Welkom en gefeliciteerd :thumbsup:.

Mijn beste,

Van harte welkom hier, op dit veelzijdige HorlogeForum!!
Een mooie start hoor, getuige jou horloges. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom en gefeliciteerd met je Orient, het is een mooie japanner.

Congrats en welkom!

Welkom hier.

En een prachtige Oriëntstar . Ik vind het van O-star best knap wat ze er voor een redelijk bedrag aan complicaties in stoppen. Top.

Veel plezier hier.

Elf.

Welkom en have fun :+1:

Welkom en gave klok!

Welkom! Mooie aanwinsten! Ik ben bang, dat het niet je laatste horlogeaankoop gaat zijn, dit forum is besmettelijk! :wink:

Ik vindt het leuk om voor relatief weinig geld, kwalitatiefs wat moois te kopen. Vandaar waarschijnlijk ook de Japanse uurwerken. Ik merk wel al dat de drempel qua bedragen al heel snel omhoog schiet. Ik heb altijd gezegd dat ik een paar duizend euro voor een horloge nooit uit zal geven…al denk ik dat ik daar nog wel eens op aangesproken zal gaan worden.

Wat ik nu ook leuk vindt is om er zelf echt iets mee te doen. Voor deze heb ik ook al wat andere bandjes besteld om te proberen. En het zelf inkorten van de band was een hele operatie (inkortapparaat ligt gebroken in de prullenbak), maar ik ben blij dat ik die babystap ook met succes heb gemaakt.

1 like

Welkom op HF! Mooie Orient Star :+1:
Veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst.
Tja, sommige metalen banden kunnen een pain in the *ss zijn om in te korten, maar met een beetje nadenken en handigheid kan je veel zelf oplossen…

Welkom. Mooie aanwinst vind ik :+1:t2:

Welkom hier op het forum!

Fijne Oriënt en welkom!

Welkom op Horlogeforum! Ziet er goed uit, die Orient Star! Gefeliciteerd! Seiko en Orient zijn degelijke merken, met een aantal erg leuke modellen die hun geld meer dan waard zijn, imo! We zijn ook zeker geïnteresseerd in foto’s van je overige horloges!

Mooi model. Veel plezier ermee.