Ja, dat wordt dus bedoeld met “buy the seller”.
Ik denk dat je dat wel weet, maar enfin, bij deze.
Maar ik denk dat je vraag retorisch was?
En hier haal ik je naam door het slijk? Precies wat ik zeg dus, jij leest wat je wilt lezen.
Wat heeft ‘opschonen’ voor betekenis voor jou?
Ik houd er over op. Zinloze discussie als mensen zich niet bij de feiten houden.
je bent al wel goed ingeburgerd met dat plaatje hoor, voor iemand die er nog maar zo kort op zit.
Tag mij dan niet als je het een zinloze discussie vindt. Dat bespaart een hoop gedoe! Als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik nooit roerloos ga zitten toekijken als er bepaalde dingen over mij gezegd worden die niet of slechts deels op waarheid gebaseerd zijn.
Hahah om deze moest ik toch wel lachen. Nice.
Jurtz being Jurtz again. Ik was al even bang dat je niet meer jezelf zou zijn na zo’n HF break.
Volgens mij is er geen twijfel aan je reputatie op het forum Jurtz.
Maar ik dacht ook aan jouw topic. Niet omdat je slechte kritieken zou krijgen, maar omdat groene topics meestal worden geschoond als andere leden zich bemoeien met een recensie en als er met modder wordt gegooid door twee leden onderling. Ik denk dat die van jou is geschoond na je vete met Bruis.
Ik vind het niet netjes om jouw topic als voorbeeld te noemen zonder jou daarin te taggen. Maar als jij dat onprettig vindt … 🤏
Thanks! Appreciated
Ik ben benieuwd wie het laatste woord krijgt!
Het gaat redelijk gelijk op tot nu toe!
Welles.
Ik denk dat ik uitgebreid genoeg heb uitgelegd waarom ik het onprettig vind. Ervaringen worden niet zomaar verwijderd. Als je denkt dat dat wel gebeurt, dan trek je de forum moderatie in twijfel.
Geen twijfel hoor.
Ik ben ervan overtuigd dat wij exact hetzelfde bedoelen. Dat jij dat niet ziet valt me een beetje van je tegen.