Er komt een lange reactie van Jurtz aan.
#zinin
Er komt een lange reactie van Jurtz aan.
#zinin
Dit topic is het zoveelste topic dat ogenschijnlijk ontaardt in een Jurtz bash topic. Veel forumleden mogen mij niet en grijpen iedere mogelijkheid met beide handen aan om die mening te ventileren in de hoop dat ik definitief het forum verlaat. Maar zoals je hebt gezien: ik kom terug. Met de stroom mee zwemmen is de makkelijkste weg en die weg bewandelen de meesten hier. De leden die tegen de stroom in zwemmen worden keer op keer de grond in geboord. Ik noem @SybrenAnne, die bij bijna elke reactie die hij hier plaatst een lading stront over zich heen krijgt. Ik noem ook @RLC, die door één misstap in het verleden nog dagelijks minimaal één minachtende reactie krijgt op zijn posts. Ik voel me met hun verbonden, omdat zij net als ik weigeren om met de stroom mee te zwemmen. Voor ons geldt: wij laten ons niet weg jagen. Ook al zijn pesterijen aan de orde van de dag.
Je maakt dit er een klein beetje zelf van Jurtziepurtzy.
Je schiet zo snel in de Calimero rol
Maar goed om te zien dat je terug bent en niet veranderd bent
Toch best leuk dit forum
Wat kunnen sommigen zich ongelooflijk snel aangevallen voelen zeg.
kom op hey, het is internet he
gedrag zal er ook wel iets mee te maken hebben
Geweldig!!!
Haha
Heerlijk dat iedereen losgaat en verontwaardigd is en jij de show steelt met een tekening.
Zo zonde dat ik niet kan tekenen
On topic: ik verwacht een hele snelle Anno84728EV
Waarom kies je er dan in 100% van de gevallen voor om je bij de massa te voegen en negatief op mij en andere “onpopulaire leden” te reageren? Waarom maak je jezelf zo voorspelbaar?
Nee, dat zie je volledig verkeerd.
Je bent heel vaak het middelpunt van conflcten. En dat komt omdat je heel snel zaken als een persoonlijke aanval ziet. Iedereen ziet dat Chlorophyl met zijn tag en opmerking niets negatiefs bedoelde, behalve jij.
Ik was blij dat je terug was en dacht: nu is Jurtz vast gekalmeerd. En daar gaan we weer.
Je reageert veel te vaak primair. Kijk nu eens naar de afgelopen jaren: conflicten met Bruis, AVW, Mafkees, RLC, Watchwalker etcetera. En het gekke is: de meeste heb je uitgepraat, dus het hóeft helemaal niet meteen gooi- en smijtwerk te worden.
Had dan tegen Chloro gezegd: klopt, maar dat was omdat er berichten in stonden die tegen de regels waren.
Door je eigen reactie denken mensen nu: hm… waar rook is is vuur. Anders reageerde hij niet zo.
Oh, ik had even gemist dat mijn inbreng ook gevraagd is. Jurtz, je trekt al deze negatieve reacties wel echt aan. Goed gemeende adviezen beschouw jij als persoonlijke aanval en zelf neem je geen blad voor de mond. Zoals met die lieve @anon23521125EV laatst, die jou op een heel normale toon vertelde wat hij vindt van hoe je je opstelt. Hij kreeg ook gelijk de wind van voren. Het was gewoon een constructieve opmerking van iemand van goede wil, maar jij kunt alleen maar denken in balken en splinters, en van jou mag niemand aan jouw subjectieve splinter refereren, en jij meent altijd alles te moeten zeggen over andermans subjectieve balk. Op zeer onaangename toon, vind ik. Als je wilt uitdelen, moet je kunnen incasseren. Dus stop met uitdelen. Of begin met incasseren. Dit is niets tegen jou persoonlijk, maar een welgemeend advies.
Oh enne, @Jur moet soms moeilijke keuzes maken. Soms ben ik het niet eens met die keuzes en moet ik ze met lede ogen aanzien. Maar dat maakt niet uit, hij kan en moet meer belangen overzien dan ik. Het waren desalniettemin leerzame momenten. Ik durf vooralsnog geen zaken met je te doen.
Dit topic voldoet aan mijn verwachtingen.
Gelukkig niet voor niets aan het volgen
kon weer eens lekker samenvatten. Ik vind dit zelf ook super om te doen.
Dat kon ik 1,5 jaar geleden ook niet echt.
Succes! Je kunt het!
Ik weet niet wat mensen denken maar de reacties en verontwaardiging zijn selectief.
In deze draad twee voorbeelden :
Ik vind hetzelfde als HdV en ik word zeker 6 maal getagd, op het stalken af.
Ik zeg er wordt geregeld geschoond in het groen, en ben ongefundeerd aan het roeptoeteren, mn horlogesmaak is kut en mn Credors oud ijzer.
Jij zegt hetzelfde. Reactie 0.
Maar het ligt bij mij natuurlijk ‘aan m’n gedrag’.
Niet bij elke reactie.
Nee.
Onverstandig.
Irrelevant.
Prima toch?
Omdat ik het met die massa eens ben t.a.v. jou
Je slaat de spijker op z’n kop Sybren.
Nah, ik hou het bij af en een flauw grapje.
Stuk minder werk
Dat is een ding wat zeker is.
Het is takken veel werk.
De anderen zijn hierboven ook heel druk
Ik kan mijn persoonlijkheid, dan wel karakter, enigszins bijsturen, maar niet compleet veranderen.