Nieuw fenomeen in het blauwe deel: "Dit is een particuliere verkoop..."

Ik wil niet in hetzelfde rijtje als jij staan. Ik vind nu wat anders.

13 likes

Ja, dat ligt het.
En dat weet je zelf ook donders goed. Je wisselt mooie topics en soms leuke grappen af met gestrekt-been-berichten, kleinerende opmerkingen, ruzietjes en moddergooien.
Dat is blijkbaar je stijl, of zit in je aard. Maar dan is het niet gek dat sommige leden soms hun stekels opzetten als je in een bepaald topic verschijnt. En misschien zijn reacties dan soms selectief, maar dat is dus de reden.

Okay dan. Maar even wachten met reageren doet wonderen denk ik weleens. Zie mijn zin dat veel van je ruzies gewoon zijn uitgepraat.

3 likes

HanDaVinci is mijn allerbeste HF-vriend.
We hebben dezelfde horlogesmaak ! :wink:

Het lijkt alsof jij alles van het leven weet en alles al eens hebt meegemaakt, klopt dat?

6 likes

Hahaha doe nou niet, z’n leeftijd ligt heel gevoelig! :shushing_face:

6 likes

Dit is een beetje zo een typische reactie Jurtz…

Ga lekker even naar buiten zou ik zeggen. Mooie weer komt eraan. Weekend voor de deur, lekker :+1:

5 likes

Gesloten omdat ik het niet meer bij kan houden :cry:

Wees respectvol en van toegevoegde waarde voor dit forum. Dit is een plaats waar vaardigheden, kennis en interesses kunnen worden uitgewisseld.

Probeer van toegevoegde waarde te zijn voor een discussie. Weet je niet zeker of je aanvulling echt iets toevoegt, denk er dan nog eens over na en probeer het later nog eens. Wij voelen ons verantwoordelijk voor dit forum en zouden het fijn vinden als jij je ook verantwoordelijk voelt. Blijf respectvol tegen andere leden en/of hun argumenten, ook al ben je het niet eens met wat er gezegd wordt.

Reageren op een topic is prima. Maar als je het ergens niet mee eens bent, bekritiseer dan het idee en nooit de persoon die het idee heeft voortgebracht.

62 likes