Nieuw fenomeen in het blauwe deel: "Dit is een particuliere verkoop..."

Nogal ja.

1 like

“Dit is particulier gedroeftoeter, ik bied geen retourname en garantie op hetgeen gedroeftoeterd.”

14 likes

Heb 2 x wat te koop aangeboden,

1e keer een “betrouwbaar” iemand van het Forum over de vloer gehad.
Die heeft 45 minuten naar het horloge zitten kijken, en overal aan zitten draaien.
Vervolgens een gevraagd advertentie geplaatst met de vraag om precies het zelfde horloge.

Kan je vertellen, dat was een keer, en nooit weer.
Het horloge is idd naar een hier bekende handelaar gegaan, wat heerlijk en goed geregeld werd.
Lang leven de grijze handelaar, behalve als je zelf wat wil kopen voor een mooie prijs natuurlijk…

Iets met Johan C…

2e horloge werd binnen no time de helft van de vraagprijs op geboden. Prima toch. Ik heb vriendelijk bedankt. Maar het staat iedereen vrij om het te proberen vind ik.

Ook 1 x horloge gekocht hier. Aan de vrouw gevraagd om het geld over te maken. Die begon te mopperen, erg veel geld om zo over te maken. Tja, het is en blijft een gok.

En ik vind dat elke aankoop van een tweedehands horloge een gok is. PUNT!
Het is tweedehands, je weet dus niet wat er mee (gebeurt) is.
Als je dat niet wil, moet je een nieuwe kopen.

Tweedehands is garantie totdat je betaald hebt, klaar.
Als men zich dat beter zou beseffen, zouden de prijzen wellicht anders zijn in het blauwe gedeelte.

Als een handelaar het dan op koopt, en verkoopt met garantie, heeft de handelaar duidelijk meerwaarde en voorkom je helemaal een discussie.

Dus, tweedehands is volledig eigen risico.
Risico beperken is zelf op gaan halen.
Heb totaal geen idee van hoe het juridisch echt is, maar zo zie ik het.

11 likes

Cant wait :joy:

1 like

Gelijk heb je :+1:t2:

:joy: :joy:

4 likes

:joy:

7 likes

Krijg je met die lelijke credors… raak je aan de straatstenen niet kwijt die puinbakken :P.

3 likes

Iemands horlogesmaak afkraken is nou ook weer niet echt nodig hoor!

Ik zou zeggen: hou het lekker op iemands gedrag :sweat_smile:

1 like

Door de haperende software kan ik berichten alleen verwijderen als het topic dicht is. Gaat zo weer open.

En weer verder…(met een nieuw geluid zou leuk zijn)

Dacht leuk voor zondag…
Ik ga op zoek naar de horloge draaier.
Maar als het om je 114060 ging dan is het een spelt in hooiberg. :laughing:

2 likes

Hooiberg. Of was dat juist de grap? :thinking:

image

3 likes

He kut. Alweer.

2 likes

Als wat er stond rechtvaardig was, dan was het niet verwijderd door @Jur. Ik stel het daarom ook niet op prijs dat je mij tagt en publiekelijk mijn reputatie op het forum in twijfel trekt. Je speelt op de man en dat is niet toegestaan op het forum. Als je wat aan te merken hebt op beslissingen van de forumleiding toentertijd, dan moet je een PB aan Jur sturen i.p.v. deze ongefundeerde actie.

2 likes

Ik geef geen oordeel over de verwijdering van opmerkingen. Ik geef alleen maar een voorbeeld dat een topic is aangepast.

En dan ben ik ook nog zo netjes om je te taggen.

3 likes

Nee, je geeft wel degelijk een signaal af. Door mij te taggen in deze “discussie” insinueer je dat het verwijderen van ervaringen die niet op waarheid gebaseerd waren in mijn ervaringen topic niet rechtvaardig was. Nogmaals, als je daar een probleem mee hebt, dan kun je bij Jur terecht. Ik stel het niet op prijs dat je mijn naam hier door het slijk haalt.

1 like

Je hebt een probleem. Je interpreteert dingen die ik niet zeg,

7 likes
5 likes

Wat een hoop boze meneren in dit topic zeg.

Jongens misschien moeten jullie eens aan je vriendin vragen of jullie s’ochtends mogen wiepen. Dat scheelt enorm. Of desnoods er zelf een slinger aan geven.

22 likes