Ja ik weet het geval met @Jurtz (dan ook maar taggen ) toch? Maar dat wil toch niet zeggen dat het ervaringengedeelte regelmatig wordt opgeschoond?
Ik hou niet van roeptoeters die niks hard willen maken.
Ja ik weet het geval met @Jurtz (dan ook maar taggen ) toch? Maar dat wil toch niet zeggen dat het ervaringengedeelte regelmatig wordt opgeschoond?
Ik hou niet van roeptoeters die niks hard willen maken.
Misschien moeten de verkopers (als ze dit willen) van de populaire modellen het hier gaan doen zoals in de huizenhandel gebeurd.
Werken met een “vanaf prijs” en dan minimaal 24 uur laten staan in het blauw. Daarna gunning aan de hoogste bieder. Zo heeft iedereen een gelijke kans.
Lekker voor de verkoper, slecht voor de snelle koopjesjager.
Nb. Niet mijn voorkeur overigens. Ik ben voor vrije handel.
Schijnt ook iemand geweest te zijn die met een stalen band adverteerde…die er helemaal niet bij zat @Jurk
Ik probeer een horloge altijd zo goed mogelijk te beschrijven met daarbij zo goed mogelijke foto’s om de omschrijving te ondersteunen.
Verzenden is alleen aangetekend horloges tot ongeveer 300 euro.
Bij een duurder horloge alleen face to face. Waarbij de koper het horloge uitgebreid mag onderzoeken.
Daarna geen garantie.
Is particuliere verkoop.
Doe ik graag als de verkoper betaald voor de verzekerde/aangetekende verzending. Is de koper een cheap skate die niet wil betalen voor verzekerde verzending is dat zijn keuze maar waarom zou ik daar dan voor moeten opdraven?
Jij als verkoper en de koper kunnen daar wel wat aan doen door het verzekerd of aangetekend op te laten sturen.
Klopt. Maar dan nog is het lastig je gelijk te halen. In dit geval wilde de koper niet eens bijbetalen voor aangetekende of verzekerde verzending.
Als verzender gaat de verkoper een overeenkomst aan met bv. PostNL. Bij problemen is dus verkoper de aanspreekpartner in deze en niet de ontvanger.
Anderom zou de ontvanger een koerier moeten sturen om het pakket op te halen. Dan ligt de verantwoording wederom bij de opdrachtgever, dus nu de ontvanger.
Hahaha… wat een boefje was dat he!
Weet wel dat dit weer een topic is voor zondag.
@SybrenAnne je maakt een goede kans!
Hahaha… dan is dat geouwehoer toch nog ergens goed voor vandaag!
Als die paar euro een probleem is voor de koper. Tja.
Van de week een polerouter gekocht in de UK. Toen ik de verkoper vroeg om dat ding verzekerd op te sturen keek ie me echt raar aan.
Betaal toch echt liever die 50-60 euro. . Wel is verzekerd verzenden uit de UK kennelijk stervensduur. Bij postNL iets van 30 ofzo (voor een serieus bedrag).
Even zien :
2 uitspraken gedaan :
Allemaal verzonnen door mij.
(Geregeld betekent voor mij overigens herhaaldelijk)
Je laat anders verrekt weinig bewijs zien voor je claims .
Ja.
Bewijs maar dat het niet zo is.
Is dit het?
Volgens mij wel hoor
Ongefundeerde claims en verdachtmakingen roeptoeteren is te makkelijk. Bewijs jij maar dat het wel zo is.
Zo werkt het overal.
Hahaha Man man man wat een droeftoeterij hier