Ik ben net nieuw in het forum. Ik ben 1 van de oprichters van het merk GMTRY. Een antwerps horlogemerk geïnspireerd door geometrische vormen en stedelijke architectuur. Weet niet of het hier toegelaten is, vandaar dat ik het probeer. Had heel graag jullie feedback gehoord. Wat jullie denken van de designs en de horloges? Waardeer de feedback.
Ik kan helaas nog geen link plaatsen, maar de horloges kunnen gevonden worden als je zoekt op gmtry watches.
Ik snap niet waarom dit horloge zo duur is t.o.v. de kwaliteit. Het is gewoon een simpel quartz horloge met een plaatje op de dial, wat ik overigens ook niet echt mooi vind.
Het is niet mijn ding, maar ik heb dan ook echt helemaal niks met architectuur, moderne vormgeving of geometrie. Qua design is de wijzerplaat wel anders dan anders, misschien dat hier een publiek voor is, durf het niet te zeggen.
Denk niet dat wij de doelgroep zijn. Waardeer het entrepreneurschap. Zie horloges in de “DW” stijl, met er wat bij gesleepte “geometrische” accenten, een “urban” verhaal & een hippe “medeklinker-loze” naam. Meer voor een mode- of lifestyleforum IMHO.
Wonende in een dorpje met 800 inwoners behoor ik duidelijk niet tot de doelgroep. Bovendien speel ik geen hockey dus heb ik geen behoefte aan een reserve hockey puck aan de pols.
Niks voor mij dus, maar ik respecteer je ondernemingszin in een moeilijke branche!