Bedoel het niet lullig maar om nou weer een Chinees dingetje van een paar USD met een grappig wijzerplaat erop een " Nieuw horlogemerk " te noemen gaat mij net iets te ver.
Voor de rest veel succes gewenst maar niet mijn ding.
Ver Schrik Kelijk
Ik vind deze horloges niet bepaald spannend of anderszins interessant. Ik zie niets dat niet al eens gedaan is en de specs zijn ook niet bijzonder aantrekkelijk.
Toch wens ik jullie succes met het merk!
Kun je deze stelling nader voor mij uitwerken?
Hij bedoelt denk ik:
Mijn 14-jarige dochter zou dit mooi vinden mocht ze de polsen van een houthakker hebben.
Ze zal 't alleen wel zélf moeten betalen
Desalniettemin is hier vast een publiek voor. Good luck and all!
Persoonlijk mij te druk. Het logo is leuk bedacht, maar ook deze is voor mij te druk.
Ik heb niet verder gekeken dan MN neus lang is, maar vermoed quartz en MN focus ligt meer op mechanische uurwerkjes.
Wellicht dat anderen het wel meer waarderen.
Ontworpen in Antwerpen
Ik vind 't helemaal niks.
Een horloge moet in mijn ogen wat symetrischer zijn dan deze printjes.
Ik denk dat je, no offence, niet op het juiste forum zit voor ‘fashion’ horloges.
Meer de categorie DW ed dit.
Voor mij te simpel. Case diameter en dikte uit verhouding van wat ik mooi vind.
Succes met je nieuwe merk en met het ondernemen. Grote diameter is erg in momenteel (ik zie veel Diesel van formaat gebaksschotel tegenwoordig aan de polsen, en de gmtry past ook wel in deze categorie (komt door de diameter en dikte verhouding)). Het is niet dat ik 45 mm te groot vind, heb zelf regelmatig deze om de pols, die is 45,5 mm…
Maar dit is wel wat beter in verhouding, maar dat is mijn mening. (en prijstechnisch ook niet eerlijk van me om te vergelijken).
Ik vind je ontwerp trouwens erg op de Nomos lijken. Heb je daar he inspiratie vandaan?
Deze is trouwens 35 mm diameter en daardoor beter in verhouding.
Succes ermee in ieder geval
Oja, als je wilt weten hoe je in de markt ligt, kan je beter polsen (pun intended) bij je doelgroep, en dat is niet echt hier.
Haha hierbij moet ik gelijk hieraan denken:
En natuurlijk, ik heb ook een Cortese en een Oozoo.
Ik vindt de horloges erg groot, te simpel en niet heel erg origineel. Er zal vast wel markt voor zijn, maar ik denk niet bij horlogefanaten zoals hier op dit forum.
Succes verder
Mijn (sterke) indruk is juist dat de trend weer naar kleinere diameters aan het gaan is - ook bij de fashion brands. Maar goed, ik kán het natuurlijk mis hebben (…wat eigenlijk nooit gebeurt).
Ook voor mij geldt: ik vind het heel tof dat jullie dit doen en wens jullie oprecht veel succes toe, maar zou persoonlijk geen interesse hebben in deze horloges. Geen mechanisch uurwerk, te groot, onvoldoende onderscheidend kastontwerp. Ik vind de geometrische vormen op de wijzerplaat (m.n. de honingraat en de assymetrisch geplaatste driehoek op het exemplaar linksboven) op zich wel aardig, maar onvoldoende om de rest te compenseren.
Eerlijk? Het zoveelste DW achtige merk. Ik zit er niet op te wachten. Maar ik hoop voor je dat er mensen zijn die dit wel doen. Of dit horlogeliefhebbers zijn waag ik overigens te betwijfelen.
Leuke mode horloges. Ik vind ze origineler dan de zoveelste DD. Er is vast een markt voor, alleen niet op dit forum. Heel veel succes gewenst.
Yeps dat denk ik ook! Eens een wat unieker design op dit type horloge! Denk dat er zeker een markt voorbis.
GMTRY ahh Oozoo….neh not my piece of cake. Wel succes gewenst.
het was beter geweest als er een zwitsers ronda uurwerkje in gezet was, prijs de horloges dan 10 euro meer.
Ronda is niet noodzakelijk beter dan Miyota. Beide merken hebben zowel lagere als hogere kwaliteit werkjes.