Nieuw geometrisch horlogemerk - GMTRY - Wat denken jullie?

Heb even afgewacht voor ik nog een reactie zou plaatsen. Wou eerst even alles goed gelezen hebben.
Wil graag iedereen bedanken voor de feedback. Positief, negatief, allemaal prima. Ieder zijn eigen mening! Met de constructieve kunnen we echt wel iets, enorme dank! De minder constructieve, ook dank, heb toch af en toe kunnen lachen. Besef dat dit forum wellicht niet het juiste kanaal is voor onze doelgroep. Ondertussen hebben we een grote deal in Zwitserland (wie had dat gedacht ?!) te pakken. Voldoende werk aan de winkel.
Tschuss mannen!

11 likes

Goed om te horen. En inderdaad zul je hier weinig van je doelgroep aantreffen, maar trek je daar niks van aan. De wereld is groter dan het HF. Succes! :+1:

5 likes

Eigenlijk 15 minuten Jurtz. Die google afbeeldingen downloaden met een chinees netwerk duurt wel even.
Zoals je kan zien is de website ook op 3 minuten ontworpen, terwijl ik op de pot zat. Maar dank voor het advies, als ik ooit nog eens besluit om op 5 min, tussen de soep en de patatten, een H&M naast de H&M op te zetten, weet ik je te vinden. haha, goed gelachen. Dank!

Dank! Absoluut!

1 like

Je neemt het sportief op, dat apprecieer ik, en vele forumcollega’s met mij :ok_hand: :slight_smile:

2 likes

Nou, volgens mij begrijp je het concept dan nog niet zo goed.
Je krijgt bij ons 2 straps en carrying pouch. Daar zit het in :wink:

Vergeet niet, Komono is van Belgie.
En de buurman van men zus.

Die hebben wij wel geschreven eh … :expressionless:

Dank voor de uitgebreide feedback! Gewaardeerd en positief ontvangen!

2 likes

Verkoop je ontwerpen dan aan de buurman van je zus

Altijd creatief, geen Tschüss maar Tschuss. In ieder geval veel succes.

Inspiratieloze meuk.

Ik vind het ook niks, maar degene met uiteindelijk de dikste bankrekening heeft aan het eind van het verhaal gelijk. :wink: Wens de TS zonder meer het zakelijke succes. :+1:

3 likes

Je merk is 100 in een dozijn. De website, niks verkeerds aan maar dit hebben we al tig keer gezien, stop hiermee. De horloges, leuk, nee eigenlijk niet eens leuk, niks dat meerwaarde biedt. Inspiratieloos geprinte dials, te groot, te saai, te duur voor deze quartz. Ben benieuwd wie uiteindelijk deze horloges gaat kopen. Er is niets wat zich onderscheidt van de rest. Wellicht dat tante Ida het een leuk idee vindt om dit horloge voor Wim te kopen met de kerst, omdat ze liever had gezien dat Wim door de jaren heen wat meer aan lichaamsbeweging had gedaan en tattoos op zn armen had laten zetten en een baard had laten groeien wat leuk had gestaan op een motorfiets die Wim niet heeft. Maar dit past niet bij Wim. Of beter gezegd, bij niemand hier op t forum of erbuiten. De sfeer neergezet door het merk is achterhaald en totaal niet leuk, ‘urban’, een foto van een macbook, ‘fashionista’. Alsof je je handen door de cliché grabbelton hebt gehaald en hebt gedacht als we van alles wat pakken is het interessant voor heel veel mensen. Nee. Bovendien niet gerelateerd aan architectuur. Dat krijg je niet voor elkaar door geometrische vormen verzonnen op een peuterspeelzaal op je dial te knallen. Eigenlijk is het ratjetoe van clichés en verschrikkelijk saai en voor niemand interessant.

1 like

geloof niet dat jouw relaas nog iets toevoegt aan dit topic.

2 likes

Damn. En dat op de vroege ochtend!

En hij kwam op het forum voor wat gratis reclame.

Zoals een tiental leden boven al zegt, de horloges en de kwaliteit hiervan zijn zeker niet outstanding. Maar de marketing, het verhaal en de social media zit prima in elkaar. De meeste mensen kopen nou eenmaal een horloge op onderbuikgevoel en dat gevoel wordt zeker door de vlotte verkooppraatjes en de mooie website aangewakkerd.

Gelukkig is het een forum en geen wikipedia pagina.

giphy (10)

1 like

Wat mij betreft teveel geld voor een modehorloge en twijfel aan de kwaliteit (vergelijkbaar met DW?).

Ik zou voor dit bedrag liever doorsparen voor een degelijke Seiko oid. Neemt niet weg dat sommige modellen een geinig design hebben waar ikzelf €25 voor over zou hebben om ze op een festival te dragen bijvoorbeeld al gaat mijn voorkeur dan eerder uit naar een retro Casio!

Ik ben het met @sanderbbb eens.

En ik moest lachen :joy:

3 likes