Op school hadden we daar een ezelsbruggetje voor.
En inderdaad geen stalactieten!
(Overigens ben ik gek op grote horlogedozen zoals mijn Speedy doos maar dat terzijde!)
OT: inderdaad geen liefhebbers horloge maar meer een fashion/mode/lifestyle dingetje.
Vergelijkbaar met Daniel Wellington/MVMT etc. Niks voor mij. Succes met je merk verder.
Tsjongejongejonge, manomanoman.
Marketing geOH in matig engels in combinatie met een wijzerplaat met olijke meetkundige tekeningetjes maakt van een doodgewoon rond horloge niets anders dan een doodgewoon rond horloge met een wijzerplaat met olijke meetkundige tekeningetjes.
Doe wat je niet laten kunt en veel plezier ermee.
Hoe lang hebben jullie in alle eerlijkheid gedaan over het ontwerp? Het ziet eruit alsof het in vijf minuten op een vrijdagmiddag is ontworpen namelijk. Totaal inspiratieloos en ronduit saai. Het is vergelijkbaar met een H&M openen naast een H&M in de hoop een gat in de markt te hebben gevonden. Hierbij een aantal stappen om echt origineel te zijn en uit te stralen dat je hier veel thought in hebt gestoken:
- Quartz is prima, maar kies gewoon lekker voor een Zwitserse quartz, dat moet wel kunnen gezien jullie riante marge op de getoonde horloges.
- De tijd van hockeypucks om de pols is voorbij, houdt het gewoon lekker op 38-40 mm.
- Ontwerp de horloges op een manier dat je echt origineel bent, in plaats van willekeurige geometrische kleurplaten van Google Afbeeldingen te trekken.
Als je dit handige stappenplan volgt heb je gegarandeerd meer kans om het merk van de grond te laten komen.
Denk niet dat de typische koper van dit soort horloges waarde hecht aan waar het uurwerk vandaan komt. Afgezien daarvan, een Zwitserse quartz-instapper is vergelijkbaar met een Japans exemplaar qua inkoopsprijs. Maar zoals eerder gezegd, op de herkomst van quartz ga je niet winnen IMHO
Thanks!
Waar haal je het toch allemaal vandaan ?
Zou eens wat minder op die grote duim zuigen
Je reactie getuigd niet van veel respect voor de medemens
ik herken toch weinig respect van jou naar de makers van GMTRY, in jouw opmerking.
Dat is dan weer niet waar, opbouwende kritiek is iets anders dan lege beledigingen
Respect is hier ver te zoeken in dit in dit draadje (en een aantal andere draadjes)
Dat is een beetje het trieste van het forum de laatste tijd
Misschien neem je mijn opmerking te serieus op. Ik vind jouw opmerking gewoon raar, als dat niet al duidelijk was. Excuus als je dat respectloos vind.
True. Zet je dan nog even je opbouwende kritiek ergens neer? Ik zie het hierboven namelijk niet.
Kijk dat klinkt al heel anders, bedankt voor de verduidelijking.
Was het te hard Ide, wat denk jij?
Los van of het te hard was, het was niet erg opbouwend:
Het hele idee van opbouwende kritiek is dat je vanuit een positieve insteek, zonder oordeel en waardeneutraal iets zo objectief vaststelbaar mogelijk beschrijft en daarna voorstellen aandraagt hoe het in jou ogen (nog) beter kan worden. Dat mis ik toch enigszins…
Nog even los van de afsluitende veer in je eigen reet
Haha! Fijne dag!
Hahaha daar zit wat in, bedankt Ide!
Haast alles is al gezegd denk ik…
Nee geen liefhebber-smaak, wel goed voor een modezaak om erbij te doen!