Ik vind wat er hier gezegd is, grosso modo wat je had kunnen verwachten. Je vraagt feedback op je horloges & menigeen zal dit vertalen in dat je je product voor het voetlicht wil brengen. Sommigen zullen denken dat je reclame voor je zelf maakt. Je post op een forum voor horlogeliefhebbers, niet op een forum voor marketeers. Dus krijg je reactie van uit de invalshoek van horlogeliefhebbers. Je verkoopt immers geen liefhebbers-horloges, maar een brand. Ik zie daar dan niet zoveel rare reacties tussen dat je Jezus zou moet aanroepen…
Da’s nog knap lastig.
Het kan best, maar je verlicht het niet echt
Nou ja, bijna goed. Net als die klokjes. Oh ja, en het is Belicht, Verlichting hangt in een kerstboom.

Architectuur is niet mijn ding.
Interesseer je je voor hoe je omgeving er uit ziet? Heb je steden die je mooier vindt dan anderen?
Mensen hebben wellicht niet uitgesproken een ding voor deze onderwerpen, maar vrijwel altijd impliciet een sterekere mening dan ze denken.

Jezus aanroepen
Inderdaad, waarom niet eens Baal, El, Adonai, Yaweh of Jehova?
Ik hou van de natuur, haha. Tuurlijk vind ik iets mooi of lelijk, maar ik wijt dat aan smaak

Inderdaad, waarom niet eens Baal, El, Adonai, Yaweh of Jehova?
Of Zuul.
Ik lijk veel te veel op de keymaster om daarom te lachen. Min het haar. Maar Zuul in haar jongere jaren? Absoluut, daar wil ik wel voor op de knietjes.
Voor het gemak ga ik er van uit dat jullie oprechte liefhebbers zijn die gewoon mooie dingen willen maken en delen. Ik heb weinig verstand van horloges maar wel verstand van merken en ben (op de plakplaatjes en het hitler-jugend kapsel na) toch een beetje jullie doelgroep.
Ik denk dat ik onderhand 100 merken (misschien 20 voor horloges) heb gezien die met een zoete our story geen indruk bij me heeft achter gelaten. Mijn tip zal zijn om jullie merk en de merkbeleving verder uit te werken en te zoeken naar iets unieks. Zowel in jullie producten, als het merk eromheen tot en met de Instagram posts zie ik heel veel dikke prima’s, maar niets unieks.
Bedenk met z’n drieën wat jullie echt anders maakt dan al die anderen, om vervolgens ontwerpers te raadplegen hoe je dat unieke zou kunnen vertalen in een design. Als je die sweet spot raakt en je merk authentiek voelt, dan maakt het niet zo uit of er een Quartz in zit. Niet iedereen hoeft een state of the art movement, maar zich wil gewoon met een leuk merk identificeren.
He ik ook plakplaatjes en het hitlerjugend kapsel, dat is toevallig
Ik ook.
Zullen we een HF afscheidings groep maken?
hahaha

Niet iedereen hoeft een state of the art movement, maar zich wil gewoon met een leuk merk identificeren.
Met het eerste ben ik het helemaal eens, maar de behoefte om me met een merk te identificeren ontbreekt volledig
Niks aan, 12 in een dozijn ontwerp. Bovendien veel te groot. Maar er zullen vast liefhebbers voor zijn, succes met de verkoop!

12 in een dozijn ontwerp.

Verlichting
Een horloge met een plafond vergelijken…that’s a first for me!
Beetje buiten de doos denken Jaroen… beide lichtplafonds maken de ruimte en handeling aldaar zichtbaar, maar compleet anders.
Bruggetje naar horloges is zo gemaakt😉

Beetje buiten de doos denken Jaroen
@Jaroen komt sws niet in de buurt van een doos. Hij is meer van de stalagmieten. Dat is een druipsteenpilaar van calciet die vanaf de grond omhoog gegroeid is…aldus Wikipedia.
OT: Ik denk dat zoiets wel gaat verkopen, maar niet onder de liefhebbers van horloges. Meer iets wat ouders hun dochter kado geven voor een goed rapport ofzo.