Nieuw hier. Tudor black bay of doorsparen rolex?

Ik probeer niet te zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb, ik probeer je alleen te behoeden voor een overhaaste keuze. Als je mensen die een duur horloge kopen en later tot de conclusie komen dat het een miskoop was vraagt wat er verkeerd is gegaan, is een veelgehoorde reden dat ze te snel een beslissing hebben genomen. Ik en met mij een aantal anderen in het topic merken op dat je niet goed lijkt te weten wat je precies wilt, en dus is dit een risico. Ik zou proberen eerst beter voor ogen te krijgen wat voor type horloge je nu precies wilt, en dan een shortlist maken van een aantal klokjes om te gaan passen.
Als je dit gedaan hebt en op een lijstje komt met de Black bay en een submariner, dan heb ik niets gezegd. Wij moeten het ook maar doen met de informatie die je ons geeft en ik ben hier tussen de regels aan het doorlezen, natuurlijk weet jij zelf het beste waarom je tot een bepaalde voorkeur komt. En als je aan deze text helemaal niets hebt en gewoon anders inelkaar zit dan is het natuurlijk ook helemaal prima, ik probeer je slechts te helpen de beste keuze te maken! :smile:

1 like

oké maarten ik twijfelde aan je maar… dit gaat de goede kant op.:grinning: nee even serieus ik snap wat je bedoelt en het is ook egt niet mijn bedoeling om snel iets te kopen. misschien draai ik nog wel een andere kant op.we zullen het gaan zien.ik ben in ieder geval erg geintereseert in mooie horloges en deze die ik benoemd had spreken mij momenteel het meeste aan… maar ja de tijd zal het ons leren …

1 like

Gewoon die Rolex kopen. Daarna een NA topic maken. Klaarkomen op de reacties en inruilen tegen iets beters.

13 likes

hahahaha wat een wijsheid ga ik gelijk even doen…

Of gewoon nu de BBB kopen, daar lol aan beleven en weer door flipperen. Wat je er mogelijk financieel op verliest staat niet in verhouding met de lol die je er aan hebt en het verlies is snel weer bijgespaart. :thumbsup:

… en door naar de Rolex en doen wat @ChowMonkey zegt!

3 likes

Per ongeluk deze gekocht… van de week even schoon laten maken aan de buiten kant.

Sea dweller 16600

6 likes

Dat heb je dan snel bij elkaar gespaard :grin:

3 likes

Kon em voor een heel mooi zacht prijsje krijgen.

1 like
2 likes

BB money?

Ik heb em voor een mooi prijsje omdat er geen papieren en doos. bij zat maar net langs s&c gereden en alles na laten checken en alles was goed dus. :see_no_evil:en van een kennis van me gekocht die em al jaren om heeft probeerde het elke keer als ik em zag om te kopen.vandaag heeft ie toegehapt​:laughing::laughing:

2 likes

Chop Chop…

2 likes

Wie heeft hem nou gekocht. Jij of die kennis?

1 like

Heee rustiiiiigggggggg…

1 like

Ja dat klopt ze zeiden zelfs dat er echte deelen van echte uurwerken in een neppe kast worden geplaatst😨

Haha ik snapte gewoon geen reet van die zin :joy:

Vertel vertel vertel…:laughing:

Aha dat was dus met voor kennis ?!

2 likes

Haha ik zie dat ik het anders had moeten verwoorden🙈