Nieuw hier. Tudor black bay of doorsparen rolex?

Het is simpel.
Een flinke pas sessie doen bij de plaatselijke AD.
Koop vervolgens het horloge waar je hart even bij stilstond… die dus echt de klik geeft.

Een leuk NA topic openen , Cat in het backie.
Vervolgens flipper je hem toch weer , herhaal proces vanaf stap 1 :smirk:

Precies dat dus

6 likes

Nou zo moeilijk zou het voor mij niet zijn. Ga opzoek naar een mooie tweedehands 16610 (komen zeker weleens goede deals online voorbij.) die heb je zeker voor 3,5/4k
Zit zelf vaak te loeren op Chrono24.

een jaartje zal wel moeten lukken inderdaad.

ben ik niet met u eens senior maarten.

ben ik inmiddels bekent mee ben 2 maanden met dit in me hoofd bezig. maar ik heb geen haast.

perfect zo zou ik hem ook wel willen met die band :heart_eyes:

presies dat dus. lol.

mooi verhaal @hondersotto ben jaloers op je collectie hoop ook ooit zo ver te komen mvg.

mijn zoektocht zal doorgaan en ik heb totaal geen haast. en hopelijk vindt ik het horloge wat me hart steelt :relaxed:

1 like

:heart_eyes:

1 like

@Sammie houdt er niet zo van als zijn favo merk zo wordt bekeken. Ik kan alledrie de redenen wel begrijpen en voor velen zijn ze valide. Toch weeg ik wat meer factoren mee en dan kom ik erop uit dat ik er vast ooit wel één aanschaf.

1 like

hahaha, Menno, dankjewel… Weet je, in zekere zin hoop ik voor jou dat het nooit zover zal komen :wink: … beter voor je portemonnee en nachtrust c.q. investering in een bankkluis… Belangrijkste is dat je er plezier aan blijft beleven en niet te lang blijft hangen in wat ver weg of onbereikbaar (b)lijkt: voor mijn grail kan ik nog wel 15 jaar sparen en dan nog: het bezit van de zaak is vaak het einde van het vermaak. Geniet van de hopelijk voor jou heel lange weg die je nog te gaan hebt in klokkieland :slight_smile: !
Tot hier op het HF, groet, Otto

1 like

Een Rolex moet ook bij je levensloop en inkomen/spaarrekening passen.
Een Rolex om hebben maar geen pegels om de kinderkamer te updaten (ja die gesmolten E.T’s worden ook ouder) lijkt mij geen goede volgorde.

heb je dat wel voor elkaar dan is onderstaand horloge een prima aankoop.

En deze meneer heeft er een paar op voorraad.

:smile:

4 likes

daar heb je helemaal gelijk in @AstonMartin ik maak speciale potjes voor wat ik graag zou willen. spaarpotjes…

Maar welk model Rolex zou je dan willen?

op 39 vind ik erg mooi valt niet zo erg op. de sub. en deze ook.

2 likes

Nee hoor, ik heb meer favo merken alleen komen die hier nooit negatief aan bod. Ik vind het commentaar van sommigen echter nogal kortzichtig (zal vast ergens wederzijds zijn) vandaar mijn reactie.

Uiteraard alles met een knipoog want serieus nemen doe ik vrijwel niemand en mezelf al helemaal niet…:smile:

@Menno023, jij weet wel wat mooi is…! :wink:

1 like

De Reis Is Altijd Leuker Dan Aankomen :thumbsup:

2 likes

En hoewel ik natuurlijk niet hoop dat het gebeurt maar zo zit het (horloge) leven wel in elkaar:
"Als je nooit op je bek gaat leer je niets"
Dus doe waar je het beste gevoel bij krijgt, ‘damn the torpedo’s, full speed ahead:wink:

2 likes

De drie die je noemt schelen ook bijna niks qua prijs gelukkig :thinking:

Een autootje :thinking:

Heeft Rolex dat model nageaapt van de Steinhart OVM 1.0 …??? :grin:

lekker bezig @Bert1. mij werd gevraagt wat ik mooi vond mvg menno :runner:

Ik zou ook gewoon doorsparen als je een ander einddoel hebt. Naar mijn mening is pakweg tot 3,5k beater materiaal voor een toolwatch. 6k zou dat voor mij niet zijn. Als ik het verhaal van de TS lees is hij niet op zoek naar een beater , dus gewoon lekker doorsparen zou ik zeggen.

dat klopt er zit geen eelt op me handen.geen zwaar werk . dus sowieso door sparen . kleine beetjes worden een hoop. :tada: maar toch kriebelt de tudor bb. misschien even wachten en kijken wat degene met het inhouse movement gaat doen bij de grijze dealer .