Ik heb hier al verschillende topics gelezen vooraleer ik besloot zelf ook maar eens een account aan te maken. Mezelf even voorstellen leek me dus wel een leuk idee, so here we go:
Mijn naam is Daniëlle en ben 28 jaar. Ik heb eigenlijk zolang ik me kan herinneren al een fascinatie voor horloges en droeg, aan mijn kinderfoto’s te zien, al een horloge nog voor ik goed en wel klok kon kijken :’)
Goed, ik ben dus verder niet zo’n kenner. Ik houd van horloges, houd ervan wanneer ik anderen ze zie dragen en ga zelf ook bij voorkeur niet de deur uit zonder een horloge. Een Rolex was altijd mijn grote droom en deze droom heb ik nu, een stuk eerder dan verwacht, kunnen verwezenlijken. Ik heb nu een (voor mij in ieder geval) prachtige Oyster Perpetual in mijn bezit. Hiernaast heb ik nog een aantal andere horloges, van een Tissot PR 100 Sport Chic tot een Casio Baby-G tot een Vostok Komandirskie. Sorry dat ik dus niet zo’n indrukwekkend collectorslijstje heb, wat ik hier al veel heb voorbij zien komen
Ik zal hier dus vooral meelezen en me vergapen aan jullie mooie exemplaren.
Welkom op het leuke en informatieve forum Een mooie collectie heb je al zeg ! Ach, het gaat niet om de hoeveelheid ,maar wat jezelf gaaf vind en als dat een vijftal zijn ,dan zij het zo toch ? Succes en veel plezier.
‘Kenner’ zijn is ook maar relatief, plezier hebben van de hobby is veel belangrijker. Je gaat vast een hoop info vinden en je kennis vanzelf uitbreiden!